ماجرای ترند شدن متجاوز سریالی +عکس

کیوان امام چهره‌ای است که این روزها متهم به تجاوز سریالی است و سوژه داغ صفحات اجتماعی شده است!
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا جنجالی در مورد یک دانشجوی دانشگاه تهران در فضای مجازی به پا شده است که به تازگی خبر دستگیری او نیز قطعی شده است. نام این پسر دهه هفتادی کیوان امام است که  گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته است.

 بر اساس ادعای بسیاری، گفته شده است که او با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است و داستان  تجاوز سریالی او بازتاب های گسترده ای در شبکه های اجتماعی ایرانیان داشته است.

این روزها کیوان امام تبدیل به یک چهره منفور در شبکه های اجتماعی شده است و موضوع تجاوزهای سریالی او سوژه داغ کاربران گردیده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که این متجاوز باید بزودی محاکمه و بعد اعدام شود چرا که زندگی دختران بسیاری را به نابودی کشانده است و لطمه روحی بدی به آنان وارد کرده است که ممکن است هرگز التیام نیابد.
 بعضی از کاربران نیز با متهم کردن کیوان امام، معتقدند که خود قربانیان نیز در این امر بی تقصیر نبودند چرا که براحتی به خانه متجاوز پا گذاشته و با او مشروب خوردند، بدون آنکه شناخت کافی از او داشته باشند. بعضی معتقدند که دختران با اطلاع خودشان به خانه وی رفتند اما اغفال شدند. بعضی دیگر از کاربران هم معتقدند که او کاملا دختران را اغفال کرده و آنها را پس از بیهوشی، مورد تجاوز قرار داده است. دسته اول جرم کیوان امام را به دلیل اینکه با میل و اراده دختران بوده است، تجاوز نمی دانند اما در مقابل گروهی از کاربران عنوان کردند که هر دختری که به خانه پسری که با او آشناست می رود لزوما قصد ایجاد رابطه جنسی ندارد و هر گونه تعرض به او تجاوز محسوب می شود.
بعضی از کاربران نیز نا آگاهی را دشمن بشر دانسته و معتقدند که ناآگاهی باعث میشود حتی" خانمی " قربانی همجنس خودش را قضاوت کند و شکنجه ای بدتر از تجاوز ، بر قربانی وارد می آورد. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که هنوز جرم این شخص مشهود و مشخص نشده است و فقط بر اساس بعضی از اتهامات، دستگیر شده است. بنابراین قضاوت او در حال حاضر محلی از اعراب ندارد و باید منتظر اعلام جرم و نظر قاضی در دادگاه محاکمه او شویم.
خارج از خبرهاایران
بحث و گفتگو