اعتراض آقازاده‌ی حاشیه‌ساز به ساخت سریال آقازاده +ویدئو

ساشا سبحانی آقازاده‌ی پرحاشیه فضای مجازی، نسبت به ساخت و پخش سریال "آقازاده" واکنش نشان داد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، پخش نمایش خانگی مجموعه‌ "آقازاده" از اوایل تیرماه ۹۸ با واکنش و انتقاداتی از سوی کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است. این مجموعه درباره یک آقازاده و افرادی‌ست که با زور و تزیور، غارت بیت‌المال و مصادیق نقض شایسته سالاری اموال ملت را غارت می‌کنند می‌باشد. برخی از کاربران اما نسبت به این مجموع واکنش‌های شدیدتری نشان می‌دهند و با کنار هم قرار دادن و مقایسه رفتار‌های شخصیت "نیما"، آقازاده و کاراکتر اصلی این مجموعه با برخی از آقازاده‌های ایرانی همچون ساشا سبحانی، شباهت میان این رفتار‌های زشت و زننده او را به تصویر می‌کشیدند.

بسیاری از کاربران این شباهت‌ها را عجیب می‌دانند اما معتقدند ساشا سبحانی تنها یکی از آن همه ژن خوب است که با پول مردم ایران در حال خوش‌گذرانی هستند و از دور به مردم می‌خندند.
در این میان ساشا سبحانی آقازاده‌ی معروف در فضای مجازی که با ۲.۵ میلیون دنبال کننده از شاخ‌های اینستاگرام است نسبت به ساخت و پخش این مجموعه واکنش نشان داد و گفته است که او را سوژه سریال "آقازاده" کرده‌اند و با پخش این سریال مشغول کوبیدن وی هستند.

اما برخلاف نظر او کاربرانی معتقدند حتی بخش‌هایی از این سریال به خاطر ساشا سبحانی و امثال وی حذف شده است نه اینکه سریال را از روی زندگی او ساخته باشند. برخی دیگر از کاربران از دیدگاه دیگری به این موضوع نگاه می‌کنند و بر این باورند که این شباهت‌ها بدون هدف نبوده و داستان "آقازاده" رازهای بسیاری را فاش خواهد کرد و بازگوکننده حقیقتی است که بسیاری برای پنهان کردن آن با تمام قدرت در تلاشند تا از هر فرصتی برای منفعت طلبی و چپاول حق مردم ایران استفاده کنند.

بحث و گفتگو