شائبه ممنوع التصویری گوینده بخش خبری تلویزیون ایران +ویدئو، عکس

یکی از گویندگان قدیمی بخش خبری سازمان صدا و سیمای ایران به دلیل اظهار ارادت به خواننده‌ی ایرانی خارج نشین به حالت تعلیق در آمد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، محمدرضا حیاتی گوینده پیشکسوت خبر تلویزیون ایران درباره واکنش صدا و سیما به صحبت‌ها و ابراز ارادتش به دو هنرمند ایرانی به نام‌های محمدعلی فردین و ابراهیم حامدی معروف به ابی عنوان کرد از سازمان با من تماس گرفتند گفتند فعلا نیایید و من هم گفتم چشمم.

ایشان در شرح این ماجرا و پاسخ به این اتفاق گفت: «عرض کردم من که بازنشسته شدم و همان موقع هم قبل از دستور شما تقاضا کردم اگر امکان دارد دیگر نباشم. اگرچه مردم و صدا و سیما را دوست دارم و دو سوم عمرم را در صدا و سیما گذرانده‌ام. و بعد از بازنشستگی به دعوت خود مسئولان سازمان که لطف کردند و گفتند باید باشم، کارم را ادامه دادم. هر وقت هم تشخیص دادند که نباشم، می‌گویم چشم. خدا شاهد است ظاهر و باطن من همیشه همین بوده است و اصلا روی دیگر ندارم که می‌گویند حیاتی می‌خواهد آن را نشان دهد.»

گروهی از کاربران به روبوسی ابی با گوهر خیراندیش و حضور وی در جشن ازدواج دختر این بازیگر پیشکسوت اشاره می‌کنند و معتقدند وقتی با این وجود خانم خیراندیش ممنوع‌الکار نشد، چگونه آقای حیاتی با یک تعریف و تمجید ممنوع‌التصویر شده است؟! این کاربران این اتفاق را تنها بهانه‌ای برای کنار گذاشتن این گوینده قدیمی و با تجربه عنوان می‌کنند.

بحث و گفتگو