ساکنان آمستردام خواستار برچیده شدن روسپی خانه ها در مرکز این شهر هستند

اتحادیه سازمان های مدافع حقوق ساکنان آمستردام هلند خواستار برچیده شدن روسپی خانه ها در مرکز این شهر هستند و همچنین می گویند فروش مواد مخدر خفیف در این شهر باید فقط برای اتباع هلند مجاز باشد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، با توجه به بیانات قبلی  فمکه هالسم،  شهردار پایتخت هلند ، قرار است در آینده نزدیک ، دیدگاه وی در مورد چگونگی پیشرفت صنعت گردشگری در این شهر منتشر کند. حالا مبتکران درخواست های  فوق الذکر تصمیم گرفتند که در این زمینه پیشگام باشند و پیشنهادات خود را ارائه داده اند. در پیام فعالان اجتماعی آمستردام آمده است: "همه گیری ویروس کرونا به وضوح نشان داد که مرکز آمستردام ، که در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد ، به یک پارک تفریحات تبدیل شده است."

شام گلخانه‌ای رستورانی در هلند ویژه روزهای کرونایی +ویدئو، عکس

نشریه DutchNews سخنان یکی از اهالی شهر را نقل می کند که می گوید: "فقط اکنون  درک می کنیم که چه قربانی های زیادی برای جهانگردی ارزان قیمت و صنعت روسپیگری داده ایم . معلوم می شود این بخش از شهر ما بسیار زیبا است و می خواهم اگر مثل حالا چنین خلوت و آرام باشد، دوباره در اینجا سکونت داشته باشم"

فعالان اجتماعی آمستردام اظهار داشتند: برقراری تعادل بین منافع شهروندان ، شرکت ها و میهمانان لازم است. در بیانیه آنها آمده است: "تمرکز فقط روی گردشگری اقتصاد شهری را فوق العاده آسیب کرده و تعداد بیش از حدی از مشاغل کم درآمد با سطح پایین تضمین حفظ اشتغال را ایجاد می کند."

 

بحث و گفتگو