واکنش کاربران به اولین تیزر تبلیغاتی تاک شوی طنز در ایران +ویدئو

برنامه «ام شو» کاری از مجید صالحی با تیزر متفاوت مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، «ام شو» اولین و تنها تاک شوی کاملا طنز در ایران است که در فضای مجازی پخش می‌شود و پخش تلویزیونی ندارد. برنامه ام شو با مجید صالحی در فضای مجازی میزبان اهالی شاخص سینما، تئاتر، موسیقی و ورزش است که به صورت زنده شنبه‌ شب‌ها پخش می‌شود. انتشار اولین تیزر تبلیغاتی این برنامه در فضای مجازی با واکنش‌ها و انتقادات کاربران همراه شده است.

کاربران با نظرات متفاوت علاوه بر اینکه معتقدند مردم در این فضای سنگین کرونایی به تنوع و برنامه‌های شاد و کمدی احتیاج دارند، از اینکه این برنامه در فضای مجازی ارائه می‌شود انتقاد می‌کنند و این اتفاق را کم کاری صدا و سیمای عنوان می‌کنند. نظرات کاربران درباره تیزر این برنامه به دو دسته تقسیم می‌شود، گروهی ضمن تحسین این خلاقیت و تدارک فضای سرگرم کننده، آن را کاملا متفاوت و جالب عنوان می‌کنند و معتقدند عنوان مسائل بی‌اهمیت نباید از ارزش چنین کارهایی کم کند. این کاربران تیرز را شاید سبک و نامناسب بدانند اما آن را مبتذل نمی‌‌دانند.

گروه دیگری از کاربران ضمن انتقاد از کارهای تلویزیونی و سینمایی و یکنواخت بودن آنها و عدم ارائه کارهای متفاوت، هم تیزر را مبتذل می‌دانند و هم اینکه معتقدند برای متفاوت نشان دادن این کار از ایده‌های تکراری و نه چندان خوشایند استفاده شده است.

بحث و گفتگو