گزارش تلویزیون ار تی روسیه از مهارت دختری ایرانی که برای رویاهایش روپایی می‌زند+ویدئو، عکس

پس از پخش گزارشی از مهارت تمرینی و حرکات نمایشی با توپ توسط حسنا میرهادی دختر ایرانی در ار تی روسیه، این خبر با بازتاب جهانی همراه شد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از مهارت‌های تمرینی یک دختر فوتبالیست ایرانی در شبکه RT روسیه پخش شد که مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است و واکنش‌های بسیاری از کاربران ایرانی را نیز به دنبال داشت. این ویدئو فعالیت ورزشی دختری جوان به نام حسنا میرهادی را به نمایش می‌گذارد که بازیکن رشته فوتبال فری استایل (حرکات نمایشی با توپ فوتبال) است.

این ورزشکار ۲۳ ساله در روزهای کرونایی به دلیل قرنطنیه ملی، تمرینات خود را در پشت بام خانه خود دنبال می‌کند و ویدئو منتشر شده از او در شبکه‌های مجازی، تلویزیون آر تی روسیه و همچنین مصاحبه او با سایت "گل ۲۴" لهستان با استقبال فراوانی روبرو شد. او چهار سال است که در فوتبال فری استایل فعالیت می‌کند، ضمن اینکه فوتبال بازی می‌کرد اما به علت مصدوم شدن به حرکات نمایشی روی آورد. حسنا میرهادی می‌گوید: «وقتی من تازه کار بودم، همه شگفت زده می‌شدند و مرا جدی نمی‌گرفتند. با این حال، وقتی به تدریج حرفه‌ای شدم، آن‌ها شروع به حمایت از من کردند و مرا جدی گرفتند و بازخورد مثبتی از مردم دریافت کردم.»

 

بحث و گفتگو