4 راه برای جلوگیری از افسردگی در زمان قرنطینه

خلاقیت، تعیین هدف، خواب منظم و ... می تواند شما را از استرس خبرهای بد در زمان قرنطینه برای عدم شیوع کروناویروس محافظت کند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، زمانی که بهار در خارج از پنجره است و فرصتی برای لذت بردن از آن وجود ندارد، قرار گرفتن در حالت افسرده بسیار آسان است.

براساس یک مطالعه جدید ، 75٪ از روسها به دلیل اخبار مرتبط با این بیماری افسرده شده اند. 36٪ دیگر از پاسخ دهندگان شکایت داشتند که از عدم توانایی پیاده روی در خیابانها افسرده شده اند و 19٪ نیز به دلیل عدم ملاقات با دوستان دچار استرس هستند.

راه حل هایی برای کمتر نشستن کودکان پای مانیتور ها

در پست زیر، راه حل هایی برای جلوگیری از افسردگی در زمان قرنطینه به شما پیشنهاد می شود.

1 – خلاقیت:

در زمان قرنطینه می توانید از خلاقیت خود استفاده کنید تا بعدها با یاد گرفتن یک هنر، بتوانید پس از قرنطینه نیز از آن استفاده کنید:

شما می توانید: داستانی بنویس؛ نقاشی و تصویر بکشید؛ برای زمستان بافتنی کنید، اریگامی درست کنید؛ پازل درست کنید؛ کیک و غذاهای دیگر درست کنید.

2 - یک هدف تعیین کنید

یک هدف برای خود در زمان قرنطینه ایجاد کنید و مهم است که این هدف قابل اجرا برای شما باشد، مثلا یادگیری یک زبان جدید.

    روزانه غذای جدیدی که هرگز نپخته اید را برای خود بپزید.

    هر روز صبح یوگا ، کشش و فقط کشش انجام دهید.

    هر روز 10 کلمه انگلیسی جدید بیاموزید ،

علاوه بر سریال ها و فیلم های خنده دار ، پخش برنامه های تئاتر بلشوی را تماشا کنید ، به سخنرانی های مربوط به تاریخ یا هنر گوش دهید.

3- به موقع و به میزان کافی بخوابید

خواب تأثیر فوق العاده ای در حالات جسمی و روحی ما دارد. بنابراین ، سعی کنید خواب خود را عوض نکنید، هر روز در یک ساعت به رختخواب بروید و تقریباً در همان زمان از خواب بیدار شوید.

کمبود خواب می تواند منجر به کاهش بینایی ، سردرد ، تضعیف سیستم ایمنی بدن شود.

4 – احساسات خود را با دیگران شریک کنید

اگر می ترسید ، غمگین یا مضطرب هستید ، پس از این احساسات فرار نکنید و سعی نکنید آنها را با دیگران در میان بگذارید. به خودتان اجازه دهید ناراحت یا نگران باشید. به عنوان مثال ، آنها را با عزیزان به اشتراک بگذارید و بگویید که چگونه از شما حمایت کنند.

 

بحث و گفتگو