مبارزه با کرونا در روسیه: ورود و خروج از چچن بطور کامل مسدود می شود

راه های مواصلات زمینی و هوایی با جمهوری ججن روسیه پس از روز 5 آوریل بطور کامل مسدود شده و برنامه های نظافت بهداشتی در این منطقه آغاز خواهد کردید.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رهبر جمهوری چچن در برنامه ارتباط مستقیم ویدئویی در اینستاگرام ضمن بیان این مطلب گفت: "پس از 5 آوریل ، ورود و خروج از جمهوری از طریق زمین و هوا به به جز حمل و نقل مواد غذایی و پزشکی طور کامل متوقف می شود و ما پاکسازی بهداشتی و ضد عفونی کردن مناطق مسکونی را شروع خواهیم کرد."

در روسیه برای اشخاصی که مقررات قرنطینه را نقض کنند پیامک ارسال می شود

وی تأکید کرد در صورت نیاز به  ورود فوری به جمهوری چچن ، این مسئله بطور انفرادی و جداگانه بررسی شده برای این کار لازم است با ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا ویروس تماس گرفته شده و از هواپیما های کرایه ای استفاده شود.

برای کسانی که به خاطر شغل خود نیاز به رفت و آمد دارند ،  برگه های ویژه عبور از ستاد عملیاتی مبارزه با کرونا صادر می شود.

در روسیه از حمله در مسکو قرنطینه برقرار شده و نخست وزیر روسیه دستور داد تا برای شهروندانی که از مقررات قرنطینه پیروی نمی کنند، پیامک ارسال شود و در مورد این تخلف به آنها هشدار داده شود. طبق مقررات قرنطینه شهروندان بدون وجود دلایل موجه حق خروج از خانه های خود را ندارند.

 

 

 

بحث و گفتگو