ماجرای پرستار قلابی و دستگیری او در هرمزگان +عکس، ویدئو

فردی که با لباس پرستاری ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرد و مدعی شد ۱۰۰ بیمار کرونایی در یک بیمارستان جلوی چشم او جان باختند، جعلی از آب درآمد و بازداشت شد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری، ویدئویی توسط دختری جوان با لباس پرستاری در فضای مجازی منتشر شد که خود را از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری معرفی می‌کند و در حالی که گریه می‌کند از مردم تقاضا دارد که از خانه‌هایشان بیرون نروند که وضعیت خطرناکی در ایران حاکم است و شدت شیوع کرونا باعث جان باختن ۱۰۰ بیمار کرونایی در یک روز در مقابل چشمان او شده است.

اما پس از واکنش‌های کاربران که بسیار وحشت‌زده شده بودند، تحقیقاتی صورت گرفت که مشخص شده این فرد تحت هیچ عنوان در کادر هیچ بیمارستانی فعال نبوده و در هرمزگان با تهیه فیلم و کلیپ برای مسیح علینژاد فعالیت می‌کرده و توسط اطلاعات سپاه هرمزگان دستگیر شد.

کاربران بسیاری که عنوان می‌کنند از همان ابتدا مشخص بود این ویدئو ساختگی است و توسط مسیح علینژاد نیز منتشر شد، واکنش‌‌های انتقادی زیادی را به این ویدئو که موجب اذهان عمومی و فریب مردم شده است مطرح می‌کنند.
کاربران ضمن خوشحالی از خبر بازداشت این فرد و امثال او که قصد ایجاد رعب و وحشت را در جامعه‌ی پرالتهاب ایران دارند، عنوان می‌کنند نقش بازی کردن در چنین شرایطی اخلاقی نمی‌باشد و این فرد ضمن اینکه از لباس مقدس پرستاری سوءاستفاده کرده است و با شایعه و دروغ موجب هراس عمومی شده است، با مسیح علینژاد نیز همکاری داشته و باید تنبیه شود.

این کاربران دروغ مصلحتی و سکوت مصلحتی را محکوم می‌کنند و با عنوان اینکه گاها عواقبی جبران‌ناپذیری را نیز به دنبال خواهد داشت، بر این باورند در شرایط کنونی ایران بسیاری قصد سوءاستفاده از شرایط را دارند و امیدوارند مردم اخبار ناموثق را دنبال نکنند تا با آرامش بیشتری برای کنترل بیماری کرونا در ایران کمک کرده باشند.

بحث و گفتگو