واکنش‌های کاربران به چالش ایرانی برقص امین زندگانی +ویدئو، عکس

چالش ایرانی برقص به پیشنهاد امین زندگانی برای حفظ روحیه در روزهای کرونایی در ایران، واکنش تند هانیه توسلی و برخی از کاربران را به دنبال داشت.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، امین زندگانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران با انتشار پستی در فضای مجازی ضمن تبریک روز مرد به تمام پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با کرونا از جان گذشتگی می‌کنند و قدردانی از زحماتشان، هنرمندان و ورزشکاران را به چالش ایرانی برقص دعوت کرد.

کاربران با نظرات متفاوت این چالش را نقد می‌کنند‌‌. جمع زیادی از این چالش استقبال کرده و امیدوارند شادی و امید به ایران برگردد. این کاربران علاوه بر اینکه معتقدند برای کسانی که از بین رفته‌اند کاری نمی‌توان انجام داد و باید به فکر سلامتی خود و اطرافیانمان باشیم و نگرانی و غم را از آنان دور کنیم؛ ایمان دارند که از این چالش به خوبی استقبال خواهد شد و شادی دوباره به ایران بازمی‌گردد.

کاربرانی نیز با هانیه توسلی هم عقیده هستند و این چالش را بی‌احترامی به پزشکان، پرستاران، خانواده‌های درگیر با این بیماری و همه کسانی که برای شکست کرونا پیش قدم شده‌اند، می‌دانند و معتقدند درست است که باید به همدیگر امید دهیم اما باعث رنجش یکدیگر نشویم. این کاربران پیوستن به چالش لبخند و در خانه میمانم را به سایر کاربران پیشنهاد می‌دهند. برخی از کاربران اما عقیده دارند این چالش شگردی برای عادی جلوه دادن اوضاع نابسامان ایران است.

بحث و گفتگو