قدردانی سفیر ایران در روسیه از مقامات روسیه به خاطر تسلیت در رابطه با درگذشت دخترش

مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه سفیر ایران از مقامات و شهروندان روسیه به خاطر تسلیت و همدردی در ماجرای درگذشت دخترش تشکر کرد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه سفیر ایران از مقامات و شهروندان روسیه به خاطر تسلیت و همدردی در ماجرای درگذشت دخترش تشکر کرد.

سفارت ایران در روسیه در صفحه رسمی خود نوشت: مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه از شهروندان و مقامات روسیه به خاطر تسلیت و همدردی در رابطه با درگذشت وی، قدرانی می کند. وی همچنین از وزارت امور خارجه روسیه، خبرگزاری اسپوتنیک، ریانووستی، تاس و اینترفاکس تشکر کرد.

مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه در متنی نوشت: "همکاران و دوستان گرامی. از همه کسانی که در این روزهای دشوار در غم و اندوه ما شریک بودند، از صمیم قلب قدرانی و تشکر می کنم، از آنهایی که حمایت معنوی از ما داشتند، همه کسانی که نامه ها و تسلیت ارسال کردند، هر یک از شما با همدلی به ما کمک کرد تا در این لحظات دشوار روحیه و استقامت خود را تقویت کنیم. من برای کسانی که همراه و در کنار نزدیکانم عزادار بودند، دعای خیر دارم."

​شایان ذکر است که عارفه سنایی، فرزند مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز سه شنبه 22 اکتبر در اثر سکته مغزی در مسکو درگذشت.

بحث و گفتگو