رهبر ایران: در مقابل آمریکا کوتاه نمی‌آییم

رهبر ایران خواستار توسعه سلاح‌های مدرن و جدید توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وب سایت رسمی رهبر ایران، مراسم سالانه‌ی دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین صبح امروز با حضور رهبر ایران برگزار شد.

واکنش رهبر ایران به حوادث اخیر عراق

رهبر ایران در این مراسم درباره آمادگی تجهیزاتی این کشو اظهار داشت: خداوند در قرآن مجید امر کرده است که باید از همه تجهیزات لازم دفاعی، عملیاتی و اطلاعاتی برخوردار شوید، البته این ابزار باید تولید و ابداع داخل باشد و با برخورداری از تنوع، همه نیازها در زمین، آسمان، فضا، دریا، مرزها و در داخل کشور را تأمین کند که البته امروز حتی فضای مجازی نیز جزو ابزارهای لازم است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: آمریکایی ها نیز با چهره خصمانه و عبوس خود به سپاه، عزت آن را افزون‌تر کردند، چرا که دشمنی دشمنان خدا، بندگان مؤمن را عزیزتر می کند.

رهبر ایران در ادامه یادآور شد: امروز جبهه کفر و صهیونیسم و آمریکا با مکیدن خون ملت ها، جنگ افروزی و دیگر فجایع، با بندگان خدا و ملت ها با ظلم و جور و ستم رفتار می کند و ملت ایران بر اساس فلسفه حرکت حضرت سیدالشهداء، مقابله با آنان را وظیفه خود می داند و کوتاه نیامدن در مقابل آمریکا فشارهای مختلف دشمنان بر همین اساس صورت می گیرد.

بحث و گفتگو