واکنش وزارت خارجه ایران به مسدود کردن فعالیت ظریف در شبکه‌های اجتماعی

سخنگوی وزارت خارجه ایران به تلاش دولت آمریکا در مسدود کردن حساب‌های کاربری ظریف در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک به نقل از صدا و سیمای ایران، عباس موسوی، سخنگوی وزارت خارجه ایران به تلاش دولت ایالات متحده در مسدود‌ کردن صفحات منتسب به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در توییتر، فیسبوک و اینستاگرام واکنش نشاند داد.

آمریکا حساب‌های کاربری ظریف در شبکه‌های اجتماعی را مسدود می‌کند

موسوی اظهار داشت: آقای ظریف همواره مورد بغض و غضب کسانی بوده است که از شنیدن صدای ایران بیمناک بودند و بخاطر اثرگذاری حضور ظریف در مجامع بین المللی و حضورش در شبکه‌های اجتماعی و روشنگری نسبت به سیاست‌های ایالات متحده معلوم بود که مورد بغض و نفرت آن‌ها می‌باشد از این رو تصمیم گرفتند وی را تحریم کنند و دسترسی او را به شبکه‌های اجتماعی که مربوط به آمریکاست مسدود کنند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران در ادامه افزود: این نشان دهنده میزان باور آن‌ها به آزادی اطلاعات و آزادی بیان است. صدای حق همیشه طنین انداز خواهد شد و صدای اقای ظریف به عنوان­ رئیس دیپلماسی ایران قطعا به طور مقتضی به گوش جهانیان خواهد رسید.

پیشتر وزارت امورخارجه آمریکا در نامه‌ای به شرکتهای توییتر، فیسبوک و اینستاگرام اعلام کرده بود تا فورا اقدام به مسدود سازی صفحات منتسب به محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران کنند.

بحث و گفتگو