به گزارش اسپوتنیک، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات ایران کیفیت پاسخگویی پشتیبانی مخابرات را ضعیف ارزیابی نموده و به سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان برای اصلاح وضعیت خدمترسانی به مردم دو هفته زمان داد.
جهرمی در حساب اینستاگرامی خود نوشت: امروز با پشتیبانی مخابرات (۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر تماس گرفتم. کیفیت پاسخگویی اصلا خوب نبود. برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم. این نوع خدمت و معطلکردن زیاد پشت خط شایسته مردم نیست.
وزیر ارتباطات ایران در ادامه افزود: دو هفته، فقط دو هفته سازمان تنظیم مقررات و سرویس دهندگان فرصت دارند این وضع را اصلاح کنند، در پایان اگر تغییرات ملموسی مشاهده نشود شخصا به این موضوع بدون هیچ مماشاتی ورود میکنم و میدانند آن موقع چه میشود! نمونه آنرا دربارهی ستارهمربعها و کمفروشی دیدهاند که در زمینه حقالناس هیچ تعارف و خط قرمزی ندارم.