شاخ‌های اینستاگرام، الگوهایی برای برنامه‌های تلویزیونی+عکس،ویدئو

کاربران نسبت به حضور زوج جوانی که در برنامه “هزار راه نرفته” به عنوان الگویی موفق در روابط زناشویی معرفی شده بودند واکنش نشان دادند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی در فضای مجازی ویدئویی منتشر می‌شود که در آن زوجی جوان مهمان برنامه تلویزیونی "هزار راه نرفته" می‌شوند و درباره مسائل و بهبود روابط زناشویی صحبت می‌کنند اما تصاویر و ویدئوهایی که این زوج در فضای مجازی منتشر می‌کنند چیز دیگری را نشان می‌دهد. کاربران عنوان می‌کنند صدا و سیما کسانی را که به برنامه تلویزیونی دعوت کرده‌ تا الگوی جوانان باشند این چنین در رفتار و گفتارشان دوگانگی وجود دارد.

کاربران ایرانی بسیاری به شدت از صدا و سیما انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند که پیش از این نیز یکی از مهمانان برنامه "ماه عسل" در فضای مجازی جنجال به پا کرده بود و این اتفاقات در واقع توهین به مردم و بینندگان تلویزیون است که نتیجه‌ای جز ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم نخواهد داشت و این به دلیل نابسامانی در مدیریت و برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما می‌باشد. آنها معتقدند بهتر است مسئولین مربوطه پیش از دعوت مهمانان‌شان نسبت به شخصیت‌هایی که دعوت می‌کنند کمی تحقیق کنند.

اما عده‌ای از کاربران عنوان می‌کنند این زوج جوان مهمان برنامه تلویزیونی "هزار راه نرفته" بوده‌اند و از اعتقادات و سبک زندگی خود صحبتی نکرده، بلکه آنها در یک بحث روانشناسی شرکت کرده و از بهبود روابط زناشویی، جدل و بحث‌های دوران نامزدی صحبت کرده‌اند که با مراجعه به مشاور خانواده و صبوری توانستند زندگی‌ای نو برای خود بسازند و تنهای چیزی که در این دو زوج به چشم می‌خورد دوگانگی در نحوه‌ی پوشش و صحبت‌هایشان می‌باشد؛ بنابراین از آنها نباید خرده گرفت چرا که به سلیقه و اعتقادات خود زندگی می‌کنند.

 

بحث و گفتگو