جنگ افزارها در رژه پیروزی مسکو

چه نوع ابزارآلات نظامی در رژه نظامی به مناسبت 74-مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم به نمایش درخواهند آمد؟
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، در وزارت دفاع روسیه در باره ابزارآلات نظامی تعریف شد که در رژه به مناسبت 74-مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم شرکت خواهند داشت.

طبق سنت معمول،  تانک «ت-34-85 » پرچمدار ستون ماشین های نظامی خواهد بود و پس از آن 4 «تیگرا-ام»، 3 «تیگرا ام» با ماشین های نظامی «اربالت» و 3 «کورنت-دی 1» و 3 ماشین نظامی «تایفون-کا 4 در 4» » قرار خواهند داشت.

زره پوش «ب ت ر-82آ» بدنبال توپ های «Msna-S» وارد میدان سرخ خواهند شد. سپس سیستم پرتاب« اسکندر-ای» همراه  یک زره پوش دیگر «82آ» و 4 سیستم آتش باری «اسمرچ» و سیستم پدافند هوایی «تور-ام2» و «بوک-ام2» و «پانسیر-ام» و «اس-400» در رژه نظامی شرکت خواهند داشت.

افزون بر آن،  ماشین های نظامی زرهی «تایفون-او» و «تایفون-کا» اتومبیل «تیگر» و «پاترول» و «اورال» و 3 دستگاه سیستم پرتاب موشکی «یارس» در رژه پیروزی ب هنمایش گذاشته خواهند شد. در پایان جدیدترین ماشین نظامی «بومرانگ» معرفی خواهد شد.

علاوه بر آن، 3 «تو-95ام اس» و بمب افکن «تو-22 ام 3» و «تو-160»، جنگنده «میگ-29» و «سو-35 اس» و «سو-30 اس ام» و جنگنده «میگ-31» و بمب افکن «سو-34» و جنگنده «سو-25» در آسمان مسکو در زمان مراسم پیروزی در جنگ جهانی دوم پرواز خواهند کرد.

 

بحث و گفتگو