دردسر ساز شدن جهل به حکم حرام شدن ابدی زن و شوهر +عکس

حکمی که سبب حرام شدن ابدی زن و شوهر شد!
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، مادربزرگی به نوه دختر خود که مادر او به سفر رفته بود شیر داد. پس از مدتی متوجه شد که با این کار، پدر و مادر نوه خود به هم حرام ابدی می شوند و باید از هم جدا شوند. گفته شده است که این زوج جوان ۵ سال بود که با هم ازدواج کرده بودند و نوزاد آنها تنها ۳ ماه داشت.


گفته شده است که طبق این حکم، حق هیچ گونه بازگشت را به هم ندارند. جهل به این حکم اسلامی سبب شد تا دختر و داماد این شخص تا ابد به هم حرام شوند.
بسیاری از کاربران نسبت به این اقدام واکنش نشان دادند.
به گفته عده ای از کاربران دلیل این حکم این است که مادربزرگ با شیر دادن به نوه دختر خود. سبب می شود که نوه و دختر او باهم خواهر شوند. بنابراین داماد او به خواهر زن خود محرم شده و دختر او محسوب می شود و چون یک شخص نمی تواند همزمان به همسر خود و خواهر زن خود محرم باشد سبب حرام شدن ابدی آنها می شود. به همین سبب است که این حکم قرار داده شده است.
در مقابل عده ای ای دیگر از کاربران نسبت به این حکم اعتراض داشته و آن را منطقی نمی خوانند. به گفته این دسته از کاربران، این انصاف نیست که مادربزرگ اشتباه کند و چوب آنها را دختر و داماد بخورند. به گفته آنها این اصلا منطقی به نظر نمی رسد که شخصی به کسی شیر دهد و دو نفر دیگر به هم حرام شوند. عده ای دیگر از کاربران نیز با نگاه طنزآمیز عنوان کردند که اساسا چرا مادربزرگ باید خود در سن بالا نوزاد داشته باشد. اگر او نوزاد نداشت این اتفاقات نیز نمی افتاد.

بحث و گفتگو