چالش جدید و دیدنی انتخاب همکار برای همسر در شبکه های اجتماعی +عکس

وقتی اقدام سازمان فرهنگی شهرداری "بوشهر" سوژه گسترده کاربران می شود.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش خبردار شدیم که سازمان فرهنگی شهرداری "بوشهر" حرکتی کرده است که در شبکه های اجتماعی به آن انتقاد شده است. این حرکت سازمان فرهنگی شهرداری به این صورت بود که عکس دو خانم با دو پوشش متفاوت چادر و مانتو را در یک بیلبورد چاپ کرده و در زیر آن نوشته است که شما دوست دارید کدام یک همکار همسر شما باشد؟

در پاسخ به این حرکت بسیاری از سلبریتی ها و کاربران تصاویر خود را منتشر کرده و از کاربران همین سوال را پرسیدند.

بعضی از کاربران با انتقاد از نوع تفکر و نحوه سوال پرسیده شده با انتشار تصاویر دو آقا همین سوال را از کاربران پرسیده اند.

عده ای دیگر از کاربران دو تصویر "آزاده نامداری" مجری خبرساز و "مریم میرزاخانی" ریاضیدان معروف را با دو پوشش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند و همین سوال را از کاربران پرسیده اند.
"محراب قاسمخانی" هنرمند و نویسنده معروف با نگاهی طنزآمیز نیز دو عکس متفاوت با دو پوشش متفاوت از خود منتشر کرده است و همین سوال را از کاربران پرسیده است.

بسیاری از کاربران با انتقاد از این بیلبورد عنوان کردند که اساسا طرح اینگونه سوال ها و تصاویر از نظر فرهنگی درست نیست و بین عقاید مختلف شکاف ایجاد می کند. عده ای دیگر از کاربران عنوان کردند که اگر کاری برای شوهر آنها باشد همکار او مهم نیست اما متاسفانه کار کم است.

 

 

بحث و گفتگو