حواشی دیدنی برگزاری کنکور سال ۹۷ در ایران +عکس

آزمون کنکور امسال با حواشی بسیار جالبی روبرو شده بود.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، برگزاری کنکور امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حواشی بسیاری روبرو بود که البته از نظر تنوع، حوادث جالب بیشتری رخ داده است.
یکی از داوطلبان شرکت در آزمون کنکور با زیرشلواری وارد سالن آزمون شده و دو صندلی را اشغال کرد. او تجهیزات کاملی را با خود به سر جلسه امتحان آورد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

داوطلب دیگری نیز در امتحان کنکور حاضر شد که سر جلسه امتحان به خواب عمیق و راحتی فرو رفت. بی استرس بودن او مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

حاشیه بعدی مربوط به مرد میانسالی است که با خودکارهای رنگی وارد جلسه کنکور شده است. سن بالای این داوطلب و تعدد خودکارهای رنگی او در حالیکه در کنکور نیاز به مداد است تا خودکار، سوژه کاربران شده است.

همچنین در یکی از جلسات کنکور، خانم اهل مریوان که باردار بوده است در ناحیه شکم خود درد احساس کرده و سریعا به بیمارستان منتقل می شود. او درست است در آزمون کنکور نتوانست خوش بدرخشد اما در آزمون زندگی خوب درخشید و کودک خود را سالم به دنیا آورد.

بسیاری از کاربران از حضور مرد میانسال در جلسه کنکور استقبال کرده و معتقدند که او سمبل تحقق رویاها در هر سنی است. به گفته آنها ذوق و شوق او برای ادامه تحصیل از خودکارهای رنگی او پیداست.

 

 

بحث و گفتگو