آیا بن سلمان وضعیت کشورش را کنترل می کند؟

واکنش کاربران توییتری به غیبت بن سلمان.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، کاربران توییتری به دستگیری فعالان سیاسی حقوق زنان در عربستان اشاره کردند و سپس سؤالاتی را درباره غیبت و عدم کنترل بن سلمان بر اوضاع کشورش مطرح کردند.

غیبت مشکوک محمد بن‌سلمان، آیا او مرده است؟

کریستین اولریچسن @Dr_Ulrichsen از دیگر کاربران اینترنتی به قضیه غیبت محمد بن سلمان اشاره کرد و نوشت: " آیا محمد بن سلمان هنوز مسئولیت دارد؟ آیا کنترل قدرت را از دست داده است؟ او کجاست؟"

جرد نانمن استاد روابط بین‌الملل و مطالعات خلیج‌فارس در دانشگاه جرج تاون قطر در یک پیام توییتری در پاسخ به پیام دیوان به شبهات درباره عدم حضور ولیعهد عربستان اشاره کرد و نوشت: "سؤال خوبی است. چندین هفته است که او مشاهده نشده است-و تصاویری که اخیراً از وی با السیسی، محمد بن زاید و ملک حمد پخش شده است ممکن است به هر زمانی در سال گذشته اختصاص داشته باشد. وی در هیچ یک از مراسمات رمضان حضور نداشته است و این بسیار عجیب است".

یکی دیگر از کاربران توییتری به نام تئودور کاراسیک نیز درباره غیبت ولیعهد عربستان و بیانیه تند وزارت کشور عربستان نوشت: "به واسطه غیبت محمد بن سلمان، رخدادهای بزرگتری در جریان است. به لحن وزارت کشور (عربستان) توجه کنید".

یکی دیگر از کاربران نیز پیام مشابهی را منتشر کرد و در شبکه اجتماعی توییتر در پاسخ به اظهارات اولریچسن نوشت: "بسیار سؤالات مهمی مطرح کردی. چند روز است که هیچ خبری از او شنیده و مشاهده نشده است".

بحث و گفتگو