برخی از واکنش های کاربران توییتر نسبت به آتش زدن پرچم امریکا در مجلس

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در ابتدای جلسه علنی امروز خود شعار "مرگ بر آمریکا" را سر داده و پس از آن، پرچم این کشور و نسخه ای از برجام را آتش زدند.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، برخی از واکنش های کاربران توییتر نسبت به آتش زده شدن پرچم امریکا در صحن علنی مجلس چنین است:
کاربری به نام فاطمه سعیدی:
آتش زدن #برجام و پرچم #امریکا توسط عده‌ای از # نمایندگان_مجلس را عملی در راستای تامین منافع ملی نمی‌دانم. #پرچم یک کشور نماد یک ملت است و وظیفه ماست به همه ملت‌ها احترام بگذاریم.
کاربرای به نام توانا:
جمعی از نمایندگان #مجلس شورای اسلامی #برجام و پرچم آمریکا را در صحن مجلس آتش زدند. نزدیک بود مجلس را کلا آتش بزنند! این رفتار آیا در شان نمایندگان مجلس و مقامات رسمی یک کشور است؟ اینگونه قرار است امورات را تدبیر کنند؟ ۴۰ سال آتش زدن پرچم چه نتیجه‌ای داشته؟
Raheleh‏:
عقلانيت ؟ مثلاً اتش زدن پرچم امريكا در مجلس عقلانيت محسوب ميشه؟!!
ارین جم:

کاش نمایندگان مجلس برای اعتراض بجای اتش زدن پرچم امریکا ،ویزاهاوگرین کارتشونو اتش میزدند فرزندانشونو ازاونجا برمیگردونند و حسابهای دلاریشون در اونجا می بستند

​جمعی از نمایندگان #مجلس شورای اسلامی #برجام و پرچم آمریکا را در صحن مجلس آتش زدند. نزدیک بود مجلس را کلا آتش بزنند!

​آتش زدن پرچم #آمريكا در صحن #مجلس اقدامى زشت و كودكانه بود. اين اقدام چه پيامى براى ٦٣٪ مردم آمريكا دارد كه مخالف #ترامپ در خروج از #برجام بودند؟حتى ترامپ و نتانياهو در خصمانه ترين سخنانشان عليه ايران خود را حامى مردم ايران نشان مى دهند.كى قرار است كه بزرگ بشيم و به بلوغ برسيم؟

بحث و گفتگو