ادامه واکنش های کاربران به اقدام روان پریشانه شاخ مجازی +عکس

واکنش‌های بسیاری از کاربران راجع به اقدام روان پریشانه "نسیم اقدم" همچنان ادامه دارد.
Sputnik

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار خبر حمله نسیم اقدام (نسیم اقدم) به ساختمان یوتیوب، واکنش های بسیاری در شبکه های مجازی نسبت به این اقدام انجام شده است.
"امیر مهدی ژوله"، نویسنده، بازیگر و هنرمند ایرانی اظهار کرد که ما به عنوان کاربر و فالوئر این دسته از افراد در این گونه از حوادث نقش داریم. به عقیده این هنرمند که پس از ساعاتی پست خود را پاک کرد، اگر ما این شاخ های مجازی را که شهوت دیده شدن دارند، نبینیم و دنبال نکنیم، بسیاری از این اتفاقات ناگوار نمی افتد.

عده ای از کاربران معتقدند که خوشحالیم بقیه شاخ های مجازی اسلحه ندارند که به جایی حمله کنند و فقط در حیطه صفحات مجازی دست به کارهای غیر عاقلانه می زنند.

 

عده ای دیگر از کاربران در جواب این دسته از کاربران عنوان کردند که چه کسی فکر میکرد یک روز نسیم اقدم هم دست به اسلحه شود.

 

به گفته آنان، هر کدام از افراد بی هنر اما معروف شبکه های مجازی که در محدوده صفحات خود دست به کارهای غیر عقلانی می زنند می توان انتظار یک فاجعه در دنیای واقعی را داشت، چون اکثرا از بیماری روانی پنهانی رنج می برند.

عده ای از صفحات نیز کاربران را تشویق به دنبال نکردن افرادی کردند که به اصطلاح شاخ های مجازی هستند، چرا که با اینکار می توان از فاجعه های بزرگتر جلوگیری نمود.

در کل با نگاهی به واکنش ها و نظراتی که توسط کاربران ثبت شده است می توان نتیجه گرفت که بها دادن به این دسته از افراد در فضای مجازی باعث می شود حس معروفیت پوچی به آنان دست دهد و در دنیای واقعی منجر به فجایع ناگواری می شود که فقط با عدم دنبال کردن آنها میتوان جلوی آن را گرفت.

بحث و گفتگو