هشدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به بهره بالای بازپرداخت بدهی های آمریکا

© Sputnik / Stringer /  مراجعه به بانک تصاویر Ежегодное обращение президента США Байдена к конгрессу
Ежегодное обращение президента США Байдена к конгрессу - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2023
اشتراک
کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد که رشد بدهی ملی ایالات متحده منجر به این واقعیت خواهد شد که در دهه آینده پرداخت سود آن با پرداخت های کل 83 سال گذشته دولت آمریکا برابرخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، گر بدهی ما خیلی بزرگ شود، که در حال حاضر خیلی بزرگ هست و بیش از کل اقتصاد مایعنی به 120 درصد تولید ناخالص داخلی ما برسد، در 10 سال آینده باید سود بیشتری از مبالغی که ما در 83 سال گذشته پرداخت کردیم بپردازیم.
رئیس مجلس پیشتر گفت که ه انتظار دارد "هر روز" به توافقی با کاخ سفید برسد که بحران بدهی را حل کند و از نکول دولتی جلوگیری کند. او با پیش‌بینی رئیس‌جمهور جو بایدن مبنی بر "فاجعه" که در انتظار اقتصاد ایالات متحده است، اگر قوه مقننه و مجریه دولت بر سر افزایش محدودیت‌های وام تا اوایل ژوئن به توافق نرسند، مخالف است.
بایدن اوکراینی ها را ایرانی ها خواند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2023
بایدن می‌گوید که نمی‌تواند اجتناب از نکول آمریکا را تضمین کند
بر اساس برآوردهای عمومی وزارت خزانه داری، اگر قانونگذاران اجازه افزایش محدودیت های وام را ندهند ایالات متحده ممکن است در اوایل ژوئن قادر به انجام تعهدات مالی خود نباشد. جمهوری خواهان که کنترل مجلس نمایندگان را در دست دارند، خواستار کاهش قابل توجه هزینه های فدرال در ازای افزایش سقف بدهی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала