تحریم های جدید ژاپن علیه روسیه در رابطه با اوضاع اوکراین + جزئیات

© Flickr / Grantukingپرچم ژاپن
پرچم ژاپن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2023
اشتراک
براساس اسناد منتشر شده توسط وزارت خارجه ژاپن، ژاپن بسته تحریمی جدیدی را علیه روسیه تصویب کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، توکیو در بسته تحریمی جدید در رابطه با رویدادهای اوکراین، 78 سازمان و 17 فرد از روسیه و از جمله تعدادی از ژنرال‌های روسی و روزنامه‌نگار اولگا اسکابیوا را در بر گرفته و همچنین برای 80 سازمان ممنوعیت صادرات اعمال شد.
صندوق رفاه ملی روسیه، کارخانه های هواپیماسازی اورال، سوکول، کومسولسک بر آمور ، ایرکوتسک، دفتر طراحی مهندسی مکانیک، موسسات UEC Saturn، Pulsar، گروه GAZ، خانه تجاری "ROSEL"، گروه مستقل بیمه ، مرکز دولتی موشک سازی به نام ماکییف و سایر سازمان های روسی از جمله تحریم شدگان هستند..
توکیواز جمله صادرات را برای بنیاد تحقیقات پیشرفته (FPI)، سرویس فدرال همکاری نهای ظامی-فنی روسیه، موسسه تحقیقاتی سراسری روسیه "سیگنال"، مرکز فناوری اطلاعات "پاپیلون" و سایر سازمان ها ممنوع کرد.
علا.ه بر این ، لیست تحریم ها شامل یان نویکوف رئیس شرکت آلماز-آنتی و اولگا اسکابیوا مجری تلویزیون روسیه ، سرلشکر میخائیل زوسکو فرمانده گروه غرب ارتش روسیه، سپهبد میخائیل تپلینسکی ، فرمانده نیروی هوابرد، ، سرتیپ رامیل ایباتولین فرمانده لشکر گارد تانک شماره 90 ارتش روسیه است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه  در نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2023
پوتین از جایگزین سیاست باج خواهی و تحریم های نامشروع غرب نام برد
تحریم‌های شخصی نیز علیه هفت فرد از مناطق جدید روسیه، از جمله دادستان‌های جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و استان های خرسون و زاپاروژیه اعمال شده است.
علاوه بر این، توکیو ارائه خدمات ساختمانی و مهندسی به روسیه را ممنوع کرده است و همچنین انتظار می رود صادرات تعدادی از کالاهایی را که به تقویت پایگاه صنعتی روسیه کمک می کند، ممنوع کند.
وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن در خبرنامه خود تصریح کرده است که محدودیت های صادراتی از دوم ژوئن اجرایی می شود.
در مجموع، فهرست تحریم های ژاپن اکنون شامل 700 فرد از روسیه و 207 سازمان است. از میان مناطق جدید، 311 نفر در فهرست تحریم‌ها قرار دارند. محدودیت‌های صادراتی تحت تمامی بسته‌های تحریمی 437 سازمان را شامل می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала