رئیس اطلاعات آلمان: هیچگونه شکافی در حاکمیت کرملین وجود ندارد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.05.2023
اشتراک
رئیس سرویس اطلاعات آلمان می‌گوید که در حکمرانی رئیس جمهور روسیه هیچ ضعفی وجود نداشته و هیچ شکافی در این نظام حکومتی مسکو دیده نمی‌شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از بیزینس اینسایدر، برونو کال، رئیس سرویس اطلاعاتی آلمان بر این عقیده است که انتقادات عمومی از حمله روسیه به اوکراین، خطری را متوجه کرملین و رهبرش نمی‌کند.
کال درباره گزارش‌های ضدونقیض مبنی بر وجود اختلاف در نظام تحت رهبری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، گفت: "در نظام حاکمیتی پوتین هیچ شکافی نمی‌بینیم".
به گفته وی، انتقادات عمومی که درباره حمله روسیه به اوکراین مطرح می‌شود، یک اختلاف نظر رایج در روسیه بوده و تهدیدی برای حکومت این کشور محسوب نمی‌شود.
وی با اشاره به سربازگیری جدید مسکو، تاکید کرد: "روسیه هنوز هم قادر است که جنگی طولانی را به‌راه بیندازد".
کال همچنین گفت که روسیه به اندازه کافی تجهیزات و مهمات در اختیار دارد. با ین حال، کال گفته است که مسکو نقاط ضعف مشخصی هم دارد که از جمله آن می‌توان به عملکرد نیروهای مسلح این کشور اشاره کرد.
پیش‌تر، اینارا مورنیس، وزیر دفاع لتونی گفته بود: "اینکه باور کنیم یا بپذیریم که روسیه به‌دلیل متحمل شدن تلفات چشمگیر در جنگ تمام‌عیار علیه اوکراین، حالا ضعیف شده و "سورپرایز راهبردی" در چنته ندارد، تصوری غلط و بیراه است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала