- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

جزئیاتی از حادثه بمباران در منطقه بلگورود روسیه و واکنش کرملین

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر جزئیات حادثه بمباران در منطقه بلگورود روسیه
جزئیات حادثه بمباران در منطقه بلگورود روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2023
اشتراک
گلادکوف: 12 نفر در نتیجه بمباران منطقه بلگورود روسیه در روز دوشنبه زخمی شده اند.
به گزارش اسپوتنیک، فرماندار ویاچسلاو گلادکوف در کانال تلگرامی خود گفت: در جریان گلوله باران منطقه بلگورود، 12 نفر زخمی شدند.
به گفته وی، شبه‌نظامیان اوکراینی با خمپاره و توپخانه، منطقه شهری گرایوارون را شلیک کردند. شهر گرایورون و روستاهای اطراف آن از جمله گولووچینو، آنتونوفکا، کوزینکا، اسپوداریوشنو، گورا پودول، گلوتوو، زاموستیه، بزیمنو، زارچیه، وت اورلووکا و نووسترووکا مورد حمله قرار گرفتند.
گلادکوف اطلاع داد: در نتیجه این حملات ۱۲ غیرنظامی زخمی شده اند، به ۲۹ خانه شخصی و سه خودرو خسارت وارد شده است.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، در خصوص حمله اوکراین در منطقه بلگورود، گفت که این موضوع مایه نگرانی عمیق است و به تلاش زیادی نیاز دارد.
وی خاطرنشان کرد: البته آنچه دیروز رخ داد باعث نگرانی عمیق می شود، این یک بار دیگر تأیید می کند که شبه نظامیان اوکراینی به فعالیت های خود علیه کشور ما ادامه می دهند، این مستلزم تلاش زیاد ما است.
پسکوف در خصوص مسئله تقویت مرزهای روسیه گفت: موضوع ویژگی های حفاظتی طرح های مختلف، مسئله کرملین نیست. ما مجاز به ارائه هیچ گونه ارزیابی نیستیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала