- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

مدودف از ماسک برای بازدید از آرتیوموفسک دعوت کرد

© Sputnik / Ekaterina Shtukina /  مراجعه به بانک تصاویر Председатель "Единой России", заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев
Председатель Единой России, заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2023
اشتراک
مدودوف به توییت سال گذشته ایلان ماسک پاسخ داد و او را به بازدید از آرتیوموفسک(باخموت) دعوت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، مدودف نسبت به سوال توییتری ایلان ماسک که سال پیش پرسیده بود که اوضاع در آرتیوموفسک چگونه است پاسخ داد و او را به بازدید از این شهر دعوت کرد.
مدودوف در اکتبر سال گذشته، این سیاستمدار در مورد تصمیم لیز تراس، نخست وزیر سابق بریتانیا برای کناره گیری از سمت خود، پیامی در توییتر گذاشت: "خداحافظ، کاهو تبریک می گویم". ماسک به این پست واکنش نشان داد و از شوخ طبعی مدودف قدردانی کرد. در همان زمان، میلیاردر آمریکایی پرسید که در آرتموفسک چه خبر است ؟. مدودف در واکنش به پست ماسک در توییتر نوشت" ایلان ماسک، از من در مورد باخموت پرسیدی... خودت بیا و ببین!
همانطور که امروز اعلام شد، نیروهای روسی کنترل کامل بر آرتموفسک را به دست آورده اند.
کی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تصرف کامل آرتموفسک توسط روسیه
آرتموفسک در جمهوری دونتسک در شمال شهر بزرگ گورلوفکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه اوکراینی در دونباس است؛ نبردهای شدیدی برای ماه ها بر سر آن درجریان بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала