- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در آمریکا میگویند که به زودی 2 شهر بزرگ اوکراین به تصرف روسیه در خواهند آمد

CC BY-SA 4.0 / BMG-2048 / Douglas Macgregor (cropped image)Полковник армии США в отставке Дуглас Макгрегор
Полковник армии США в отставке Дуглас Макгрегор  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2023
اشتراک
مک گرگور، مشاور سابق پنتاگون: خارکف و اودسا پس از پاسخ نظامی روسیه به ضد حمله اوکراین ، تحت کنترل روسیه در خواهند آمد.
به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ داگلاس مک گرگور، مشاور سابق رئیس پنتاگون در کانال یوتیوب خود گفت که خارکف و اودسا در نتیجه حمله تلافی جویانه علیه ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین بخشی از روسیه خواهند شد.
احتمال اینکه اوکراینی ها آخرین نیروی انسانی و ذخایر فنی- نظامی خود را از دست بدهند زیاد است وبه زودی اوکراینی ها قادر نخواهند بود تا در پاسخ به اقدامات روس ها کاری انجام دهند.
من فکر می کنم روس ها شروع به عمل خواهند کرد. این کار را هدفمند و با دقت انجام دهند و از موشک های دوربرد بسیار دقیق خود نهایت استفاده را ببرند و همچنین، بدیهی است که از برتری هوایی نهایت استفاده را ببرند. به طور قطع همه چیزتحت کنترل مسکو خواهد بود. به گفته وی، حمله جدید نیروهای مسلح روسیه که این شهرها را از کنترل کی یف خارج می کند، تقریباً اجتناب ناپذیر است.
پیش از این، وزارت دفاع روسیه خبر داد که نیروهای روسی کنترل کامل آرتموفسک را به دست گرفتند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که در بعدازظهر 20 می، آرتموفسک به طور کامل آزاد شد. آخرین بخش، آزاد سازی ساختمان چند طبقه " سامالیوت" بود.
وزارت دفاع روسیه خبر داد که از 25 می، خروج نیروهای روسیه را برای استراحت و بازآموزی آغاز خواهد کرد. نیروهای مسلح روسیه همچنین "خطوط دفاعی لازم" را ایجاد خواهند کرد.
کی یف: شرکت های دفاعی ایالات متحده در حال آزمایش سلاح در اوکراین هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تصرف کامل آرتموفسک توسط روسیه
آرتموفسک ( باخموت در اوکراین) در شمال شهر بزرگ گورلوفکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نیروهای اوکراینی در دونباس است. نبردهای شدید ماه ها در خارج از شهر ادامه داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала