پیمان پاک: کارت‌های بانکی میربیزنس بانک در آینده نزدیک برای ارائه به شهروندان روسیه آماده می شوند

CC BY 4.0 / Tasnim news agency / علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران
علیرضا پیمان پاک،  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2023
اشتراک
اختصاصی
علیرضا پیمان پاک، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد که در آینده نزدیک کارت‌های بانکی میربیزنس بانک برای ارائه به شهروندان روسیه در شعب این بانک در مسکو، کازان و آستاراخان آماده می شوند.
به گزارش اسپوتنیک، وی افزود: شهروندان روسیه می‌توانند با دریافت این کارت‌ها در ایران با ارز محلی وجوه خود را دریافت کنند.
به تازگی اجلاس بین المللی اقتصادی "روسیه - جهان اسلام: کازان فروم (KazanForum) " در شهر کازان با حضور ایران برگزار شد که به عنوان بستر اصلی تعامل اقتصادی بین فدراسیون روسیه و کشورهای جهان اسلام به حساب می آید که در سالهای گذشته تحت عنوان کازان سامیت (KazanSummit ) برگزار می شد و از سال جاری میلادی با توجه به ارتقای جایگاه آن تا سطح فدرال به کازان فروم مانند فروم های در شهرهای سنت پترزبورگ و ولادیواستوک تغییر نام داده است.
اجلاس بین المللی اقتصادی روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC) در شهر قازان برای نخستین بار در سال ۲۰۰۹ برگزار شد. هدف اصلی اجلاس فوق، تقویت پیوندهای تجاری، اقتصادی، علمی، فناوری، اجتماعی و فرهنگی استانهای روسیه با کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی و مساعدت در توسعه نهادهای بانکداری اسلامی در فدراسیون روسیه بود و نمایندگان سازمان های بین المللی، ارگان های دولتی، نهادهای مالی، سفارتخانه ها، پارلمانها و همچنین سرمایه گذاران، تجار و مدیران ارشد روسی و خارجی از جمله شرکت کنندگان در این اجلاس بودند.
رئیس جمهوری تاتارستان به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه، با حفظ سمت به عنوان رئیس کارگروه همکاریهای اقتصادی و استراتژیک روسیه با کشورهای اسلامی منصوب شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала