- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوشیلین: نیروهای مسلح اوکراین در سراسر خط مقدم جبهه فعال شدند

© Sputnik / Sergey Averin /  مراجعه به بانک تصاویر دونتسک
 دونتسک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2023
اشتراک
این هنوز آن ضد حمله ای نیست که زیاد درباره‌اش صحبت می کردند.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، ریاست جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد که فعالیت نیروهای اوکراینی در سراسر خط مقدم جبهه فزایش یافته است.
وی در ادامه گفت: این هنوز آن ضد حمله ای نیست که زیاد درباره‌اش صحبت می‌کردند. ما مشاهده می کنیم که دشمن تلاش می کند مواضع ما را مطالعه و بررسی کند و در برخی مناطق با انجام عملیات نظامی سعی می کند قدرتنمایی کند. بیشتر دست به شناسایی موقعیت ما می زند".
وی تاکید کرد که وضعیت به طور کلی تحت کنترل است.
سربازان اوکراینی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2023
گفتگوی وزیران خارجه آمریکا و اوکراین در مورد تدارکات برای ضدحمله اوکراین علیه روسیه
پوشیلین در مورد وضعیت آرتموفسک گفت: "مطمئناً وضعیت بهتر شده است واحدها در حال پیشروی هستند و آزادسازی شهر به نتیجه منطقی خود خواهد رسید".
در کی‌یف و غرب بارها در باره ضد حمله قریب الوقوع ارتش اوکراین صحبت شده بود. یکی از مسیرهای حمله منطقه زاپاروژیه عنوان شده است که هدف از این حمله رسیدن به سواحل دریای آزوف به منظور قطع کریدور زمینی به کریمه است.
دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که مسکو به دقت هرگونه اظهارات در مورد ضدحمله آتی را رصد می کند و هنگام برنامه ریزی عملیات ویژه آنها را در نظر می گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала