رسانه: برگ برنده روسیه در دریای سیاه، ناتو را عصبی کرد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Владимир Путин наблюдает за ходом совместных учений Северного и Черноморского флотов в Черном море с борта ракетного крейсера "Маршал Устинов"
Владимир Путин наблюдает за ходом совместных учений Северного и Черноморского флотов в Черном море с борта ракетного крейсера Маршал Устинов - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2023
اشتراک
نشریه اسپکتیتور در مقاله ای می نویسد، پایگاه های دریایی در کریمه نوعی برتری در دریای سیاه به روسیه می دهند که کشورهای ناتو را مجبور می کند حضور خود را در منطقه افزایش دهند.
به گزارش اسپوتنیک، "مارک گالئوتی" ستون نویس در مقاله ای برای این نشریه نوشت:" تا زمانی که نیروهای روسیه در شبه جزیره کریمه مستقر هستند، دریای سیاه همچنان تابع اراده و توانایی مسکو برای تهدید و سرکوب خواهد بود".
به گفته این روزنامه نگار، این ائتلاف مدت هاست که منطقه دریای سیاه را خط مقدم می داند. او توضیح داد که کریمه هم سکویی برای حملات روسیه و هم هدفی برای حملات تلافی جویانه هوایی و دریایی اوکراین است.
گالئوتی نتیجه گرفت که به خاطر این شبه جزیره است که نیروهای ناتو در نزدیکی مرز روسیه اقدامات تحریک آمیزی انجام می دهند تا تسلط مسکو را در آب هایی که بلوک نظامی به دنبال کنترل آن است به چالش بکشد.
کشتی های ناوگان دریای سیاه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2023
داده نمایی
کشتی های ناوگان دریای سیاه + داده نمایی
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала