- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

کار تانک های روسی تی 72 را در منطقه اجرای عملیات نظامی ویژه + فیلم

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر تانک های روسی تی 72
تانک های روسی  تی 72 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از عملیات رزمی خدمه تانک های تی 72 (T-72B3) در خط مقدم در برابر یک گروه پیاده دشمن که مخفیانه در جنگل ها در حال تردد بودند را منتشر کرد. این ویدئو در کانال تلگرامی این وزارتخانه منتشر شد.
به گزارش اسپوتنیک، در توضیحات این ویدئو آمده است: "در یکی از جهت‌ها در منطقه اجرای عملیات ویژه، خدمه تانک‌های T-72B3 برای پیشروی واحدهای موتوریزه ما تا خط مقدم پدافند دشمن پیشروی کرده و حمله قدرتمندی با آتشباری را انجام دادند".
این ویدئو نحوه بارگیری مهمات در تانک را نشان می دهد و پس از آن تانک برای مدت طولانی از میان گل و لای به ظاهر صعب العبور به سمت موقعیت شلیک حرکت می کند. می توان دید که چگونه تانکرها گروهی از پیاده نظام دشمن را که در جنگل ها پنهان شده اند نشانه می گیرند. چندین شلیک از زوایای مختلف نشان داده شده است. تصاویر هواپیماهای بدون سرنشین از هدف در حال نابودی نیز نشان داده شده است.
پس از اصابت به هدف، خودروی جنگی در پشت پستی و بلندی های زمین پنهان می شود. وظیفه نابود کردن یک هدف جدید می تواند در هر زمان انجام شود. بنابراین، پس از شلیک، تانکرها برای پوشش و بارگیری مجدد حرکت می کنند تا همیشه آماده حرکت به سمت موقعیت باشند.
به گفته توپچی-اپراتور تانک T-72B3با علامت تماس "مالچون" ("بی صدا")، خدمه تانک او عمدتاً علیه نیروی انسانی و تجهیزات دشمن عمل کرده و نقاط مستحکم، نقاط ذخیره، گودال ها، سنگرها، همه جاهایی که ممکن است دشمن باشد را منهدم می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала