وزارت خارجه روسیه: مسکو به حمله پهپادی به کرملین پاسخ خواهد داد

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو به حمله پهپادی به کرملین پاسخ خواهد داد
مسکو به حمله پهپادی به کرملین پاسخ خواهد داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2023
اشتراک
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد مسکو مطابق با ارزیابی تهدیدی که کی یف برای رهبری فدراسیون روسیه ایجاد کرد، به حمله پهپادی به کرملین پاسخ خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک در بیانیه وزارت امور خارجه روسیه آمده است: "ما تأکید می‌کنیم که طرف روسی این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که اقدامات تلافی جویانه در برابر تلاش‌های فاحش برای انجام اقدامات تروریستی انجام دهد. روسیه مطابق با ارزیابی تهدیدی که کی یف برای رهبری کشورمان ایجاد کرده است، پاسخ خواهد داد".
آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در واشنگتن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.05.2023
واکنش تند سفیر روسیه به اظهارات آمریکایی ها درباره حمله به کرملین
خاطرنشان می شود:" ما اقدام تروریستی شب 3 مه علیه کرملین مسکو با کمک هواپیماهای بدون سرنشین را به شدت محکوم می کنیم.
شکی نیست که رژیم کی یف پشت سر آنها قرار دارد که مدت هاست آگاهانه از روش های تروریستی علیه زیرساخت های غیرنظامی و افراد غیرنظامی حمایت کرده و از آنها استفاده می کند. تخریب پل کریمه در 8 اکتبر 2022، حملات به اهداف غیرنظامی در مناطق بریانسک، بلگورود و روستوف خرابکاری های متعدد و اکنون مسکو از جمله آنها است فعالیت های تروریستی و خرابکارانه نیروهای مسلح اوکراین به طور بی سابقه ای در حال افزایش است" .
روز چهارشنبه، دفتر ریاست جمهوری روسیه گزارش داد که اوکراین تلاش کرد با دو پهپاد به اقامتگاه ولادیمیر پوتین در کرملین حمله کند. ارتش و سرویس های ویژه با کمک سامانه های راداری جنگ الکترونیک موفق شدند آنها را از کار بیاندازند. در طول این تلاش برای حمله، رئیس جمهور روسیه آسیب ندیدو برنامه کاری او تغییر نکرده است.
کرملین حمله به مقر ریاست جمهوری را یک حمله تروریستی و سوء قصد به جان پوتین دانست. تاکید شد مسکو این حق را برای خود محفوظ می دارد که در هر جا و زمانی که صلاح بداند، اقدامات تلافی جویانه انجام دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала