- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

دفع ضد حمله اوکراین در منطقه زاپاروژیه توسط نیروهای روس

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащие на БТР во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области
Военнослужащие на БТР во время обучения мобилизованных элитными подразделениями ВДВ на одном из полигонов в Запорожской области - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2023
اشتراک
ولادیمیر راگوف : تلاش ضد حمله دفع شد و دشمن به مواضع اصلی خود رانده شد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر روگوف رئیس جنبش ما با روسیه هستیم، گفت : گروه زرهی نیروهای مسلح اوکراین به جنوب آرخووا در منطقه زاپوروژیه حمله کردند. ولادیمیر روگوف، گفت که شبه نظامیان اوکراینی سعی کردند در منطقه آورخوفسکی در استان زاپوروژیه حمله کنند، اما شکست خوردند و یک تانک و یک نفربر زرهی را از دست دادند.
به گفته وی، حمله در شامگاه پس از آماده سازی گسترده توپخانه دشمن آغاز شد. روگوف افزود که تفنگداران سواره نظامهای ما با گروه زرهی نیروهای مسلح اوکراین درگیر شدند و هدف آتش توپخانه ما قرار گرفتند.
" وی در کانال تلگرامی خود نوشت: "در حال حاضر نبرد در جریان است، دشمن از نظر نیروی انسانی و تجهیزات تلفات می دهد، حداقل دو قطعه از تجهیزات مورد اصابت قرار گرفتند که میتوان به یک تانک و یک نفربر زرهی اشاره کرد. قابل توجه است که اوکراین جزئیات ضد حمله را از متحدان خود پنهان می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала