سخنگوی وزارت خارجه روسیه: چند قطبی بودن دنیا به توسعه دموکراسی واقعی کمک خواهد کرد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخارووا، سخنگوی  رسمی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2023
اشتراک
ماریا زاخارووا، سخنگوی رسمی وزارت خارجه روسیه امروز شنبه در کنفرانس جهانی آنلاین درباره دنیای چندقطبی اعلام کرد شکل گیری دنیای چندقطبی مبتنی بر حاکمیت همه مردم جهان به توسعه یک جامعه دموکراتیک که عاری از مداخله در امور داخلی سایر کشورها باشد، کمک خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، خانم ماریا زاخارووا گفت: " دنیای چند قطبی مبتنی بر حاکمیت واقعی مردم و تنوع تمدنی نه تنها به حل و فصل و رقع منازعات سیاسی، نه تنها به ایجاد نظم عادلانه برای تک تک شرکت‌کنندگان در ارتباطات بین‌المللی، نه تنها به مقابله با تلاش‌ها برای سلطه گری زورگویی بلکه به ایجاد یک جامعه واقعاً دموکراتیک، عاری از مداخله در امور داخلی سایر دولت ها، هم از نظر سیاسی و هم از نظر ایدئولوژیک کمک می‌کند".

کارشناس چینی: آمریکا با تحریم روسیه لطمات عظیمی به اقتصاد تک قطبی وارد کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2023
کارشناس چینی: آمریکا با تحریم روسیه لطمات عظیمی به اقتصاد تک قطبی وارد کرد
زاخارووا در طول سخنرانی خود از همه شرکت کنندگان در کنفرانس دنیای چندقطبی خواست تا بر این واقعیت تکیه داشته باشند که چنین برنامه هایی مانند برنامه امروز "عملکرد مهم هم افزایی در ایجاد یک سیستم چند قطبی روابط بین الملل را انجام می دهند."
امروز 29 آوریل، کنفرانس جهانی چندقطبی به صورت آنلاین برگزار می شود. این ابتکار که با مشارکت جنبش بین المللی روسوفیل ها (MDR) اجرا شد، با استقبال گسترده ای در سراسر جهان مواجه شد. بیش از 100 کارشناس از بیش از 60 کشور جهان حضور خود را درآن تایید کرده اند. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در جمع برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان این کنفرانس سخنرانی کرد.
این رویداد بار دیگر صدای سیاستمداران، شخصیت‌های عمومی، روزنامه‌نگاران، نمایندگان محافل دانشگاهی و فرهنگی را از سراسر جهان طنین انداز خواهد کرد که از چندقطبی‌گرایی و ایجاد روابط بین‌دولتی عادلانه‌تر و دموکراتیک‌تر حمایت می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала