توییتر به کاربران اجازه داد از فیدهای خود کسب درآمد کنند

© Sputnik / Alexander Kryazhev /  مراجعه به بانک تصاویر The social network Twitter has consistently violated Russian laws, including anti-extremism legislation, the head of Russia’s federal communications agency Roskomnadzor said Tuesday.
The social network Twitter has consistently violated Russian laws, including anti-extremism legislation, the head of Russia’s federal communications agency Roskomnadzor said Tuesday. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.04.2023
اشتراک
شبکه اجتماعی توییتر عملکرد کسب درآمد را به پلتفرم خود اضافه کرده که به کاربران امکان می دهد از محتوای موجود در فید خود، درآمد کسب کنند.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه توییتر چنین آمده است: "به سرتاسر جهان! سازندگان در سراسر جهان اکنون می توانند در توییتر ثبت نام کرده و کسب درآمد کنند. روی دکمه "کسب درآمد" در تنظیمات خود کلیک کنید تا د(برای برقراری اشتراک پولی در فید خود) درخواست تقدیم کنید ".
Dogecoin - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.04.2023
توییتر لوگو خود را به نماد ارز دیجیتال Dogecoin تغییر داد
ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی گفت که کاربران می توانند بابت متون، عکس ها و فیلم های منتشر شده خود در این پلتفرم پول دریافت کنند.
ماسک قبلاً به کاربران پیشنهاد داده بود که از طریق ارسال محتوای پولی برای مشترکین، از فید خود درآمد کسب کنند.
فناوری فید feed که آن را در فارسی "خوراک" یا "خبرمایه" هم ترجمه کرده‌اند، فناوری‌ای است که می‌تواند گشت و گذار شما را در اینترنت متحول کند. فید راهی برای دسترسی سریع و بدون دردسر به آخرین اخبار و نوشته‌های سایت و وبلاگهاست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала