نمایده دائم روسیه کمیسر سازمان ملل را بابت استاندارد های دوگانه به باد انتقاد گرفت

© iStock.com / diegograndiФлаги в Центральных учреждениях Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке, США
Флаги в Центральных учреждениях Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке, США - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.04.2023
اشتراک
گاتیلوف نماینده دائم روسیه تورک کمیسر سازمان ملل متحد را بابت استانداردهای دوگانه به باد انتقاد گرفت.
در بیانیه گنادی گاتیلوف نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد در ژنو در کانال تلگرامی وی منتشر شده، آمده است که فولکر تورک کمیسر عالی سازمان ملل متحد در زمینه حقوق بشر به نمایش استانداردهای دوگانه بواسطه چشم پوشی کردن از موارد دست اندازی به آزادی که در کشورهای غربی رخ می دهد، ادامه می دهد.
در این سند اذعان شده است: "متاسفم که آقای تورک سرسختانه به نمایش "استانداردهای دوگانه" بدنام و دیدگاه سیاسی مغرضانه در رابطه با کشورهایی که باب میل گروه خاصی از کشورهای غربی نمی باشند، ادامه می دهد. این امر بار دیگر ما را به شک کردن به بیطرف بودن کمیسر عالی و اداره وی مجبور می کند".
این دیپلمات توجهات را به این مهم جلب کرد که آقای تورک در نامه خود به نماینده روسیه ابراز نگرانی خود را در رابطه با دوز حکم دادگاه مسکو بر علیه ولادیمیر کارامورزا که در روسیه بعنوان مامور خارجی شناخته شده است، ابراز کرده، در حالی که هیچ چیزی به نمایندگان آمریکا و فرانسه در خصوص نقض حقوق بشر اعلام نکرده است.
نماینده روسیه چشم انداز تمدید پیمان استارت نو در دوره حکومت بایدن را ارزیابی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2023
نبنزیا جلوگیری شورای امنیت از سخنرانی مسئول حقوق بشر دونتسک را ریا کاری خواند
گاتیلوف افزود: "از آقای تورک بابت چنین توجه دقیقی نسبت به امور داخلی در کشور ما و موضع گیری فوری سپاسگزاریم. احتمالا با در نظر گرفتن اصل بیطرفی ساختار های سازمان ملل، اداره زیر دست وی نامه های مشابهی را برای نمایندگان دائم ایالات متحده آمریکا و فرانسه آماده و ارسال کرده است. بهرحال کمیسر عالی که نمی تواند در خصوص سوژه مربوط به بازگرداندن جولیان آسانژ یه ایالات متحده ه در آنجا 175 سال حبس بابت پوشش جنایات جنگی آمریکا انتظار آنرا می کشد، سکوت کند؟ یا بصورت عمدی روی خودسری ژاندارم های فرانسوی در رابطه با معترضان محلی که حق خود در ابراز نظر را در مرکز "اروپای روشنگر" طلب می کنند، چشم پوشی کند؟"
پیشتر فالکون تورک کمیسر عالی سازمان ملل در زمینه حقوق بشر از مقامات فدراسیون روسیه خواسته بود بی درنگ حکم دادگاه روسیه را لغو و لادیمیر کارامورزا که به خیانت دولتی و انتشار اخبار جعلی در خصوص ارتش روسیه محکوم شده است، را آزاد نماید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала