- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

گروه واگنر کل یک کارخانه در آرتیوموفسک را اشغال کرد + ویدئو

© SputnikБойцы группы "Вагнер" полностью взяли под контроль цеха Артемовского завода обработки металлов
Бойцы группы Вагнер полностью взяли под контроль цеха Артемовского завода обработки металлов - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2023
اشتراک
جنگجویان گروه واگنر کنترل کارخانه AZOM در آرتیوموفسک را به دست گرفتند، جایی که زلنسکی به آنجا آمده بود.
به گزارش اسپوتنیک، جنگنده های گروه واگنر به طور کامل کنترل کارگاه های کارخانه فرآوری فلزات آرتیوموفسک (AZOM) را به دست گرفتند.
خبرنگار از یکی از کارگاه ها بازدید کرد و مطمئن شد که واگنر تمام قلمرو AZOM را کنترل می کند. به گفته مبارزانی که به کارخانه حمله کردند، چندین پناهگاه بمب در کارگاه ها وجود دارد، جایی که می‌توانید منتظر گلوله باران و حملات هوایی باشید، اما پیدا شدن واگنر برای سربازان اوکراینی کاملاً غیرمنتظره بود.
فرمانده دسته حمله می گوید: ما سعی کردیم راهمان را به کارگاه پیدا کنیم، سپس من این مسیر را یافتم. بدون اینکه توجه را جلب کنیم وارد شدیم، تیراندازان اوکراینی ما را ندیدند. صدای گروه دشمن را شنیدم که پشت دیوار صحبت می کرد. به تیراندازان دستور دادم که نزد من بیایند و ما وارد جنگ شدیم. گروهی از کارگران منتظر حمله از طرف دیگر بودند، جایی که بچه های من قبلاً سعی کرده بودند وارد کارگاه شوند.
در نتیجه نبرد، "واگنرها" یک سرباز اوکراینی را اسیر کردند و چندین نفر دیگر از جمله یک افسر را کشتند.
در ماه دسامبر، ولودیمیر زلنسکی از این کارخانه بازدید کرد و مراسم اهدای جوایز برای ارتش اوکراین در آنجا برگزار کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала