- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تصاویری از انهدام آشیانه مهمات نیروهای مسلح اوکراین + ویدئو

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر Артиллеристы вооруженных сил РФ ведут огонь по позициям ВСУ из гаубицы "Мста-Б" в южном секторе СВО
Артиллеристы вооруженных сил РФ ведут огонь по позициям ВСУ из гаубицы Мста-Б в южном секторе СВО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.03.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام آشیانه مهمات نیروهای مسلح اوکراین با کمک "گیاتسینت -بی" را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه ویدئویی را منتشر کرد که در آن کار رزمی خدمه اسلحه یدک‌کش ۱۵۲ میلی‌متری "گیاتسینت-بی " در منطقه عملیات ویژه اوکراین را نشان می‌دهد.
این وزارتخانه خاطرنشان کرد که توپخانه‌های منطقه نظامی غربی، از جمله آنهایی که به عنوان بخشی از بسیج جزئی فراخوانده شده‌اند، وظایف خود رابا گیاتسینت-بی انجام می‌دهند. آنها خودروهای زرهی و مواضع مستحکم نیروهای مسلح اوکراین را نابود می کنند، ساختارهای دفاعی را تخریب می کنند و پست های فرماندهی را سرکوب می کنند. بنابراین ، در یکی از جهت ها ، "گیاتسینت- بی" ده ها سنگر مستحکم و استتار شده را ویران کردند و همچنین انتقال ذخایر برای نیروهای اوکراینی را مختل کردند.
"گیانسینت-بی" یک تفنگ یدک‌کشی است که به شما این امکان را می‌دهد که دائماً مکان خود را تغییر دهید و بدون اینکه شناسایی شوید، شلیک کنید. در هر نقطه شلیک سنگرهای مستحکمی ترتیب داده شده بود که خدمه می توانستند در آن از آتش برگشت پنهان شوند. می توانید تا چندین ساعت در آنها بگذرانید، آنها دارای مکان های گرمایشی و خواب هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала