گزارش و تحلیل

توهین به اسلام توسط اوکراینی ها ثابت می کند که آنها به دنبال جنگ عقیدتی هستند

© Fotolia / Meen_naتهیه قرآن با صفحات ابریشمی در آذربایجان
تهیه قرآن با صفحات ابریشمی در آذربایجان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2023
اشتراک
چند دهه است که لابی های صهیونیستی در سرتاسر جهان تلاش دارند اسلامستیزی را گسترش دهند و یکی از ابزار آنها برای سنجش سطح واکنش مسلمانان نسبت به سیاست آنها توهین به مقدسات اسلامی و بررسی سطح واکنش مسلمانان جهان به این توهین ها است.
در واقع از این طریق اینها می خواهند بسنجند و ببینند که آیا سیاست های اسلامستیز آنها در جهان به حدی رسیده که مسلمانان را از حمایت از اسلام و اصول اعتقادی خود دور کند یا نه.
بر کسی هم پوشیده نیست که زلنسکی دست نشانده همان لابی ها و مافیاهای فساد در اوکراین می باشد و در حال پیاده کردن سیاست های آنها است.
طی یکسال اخیر هم مشاهده کرده ایم که دیکتاتوری خبری غرب در جهان به حدی رسیده که نه فقط رسانه های روسیه را تحریم و سانسور کرده بلکه هر کس که در غرب بر علیه سیاست های آمریکا و مافیاهای فساد و دست نشانده آنها حرفی به میان میاورد را به شکل فجیعی ترور شخصیتی کرده اند، در حدی که هیچ کس جرئت ندارد در غرب حتی سوال کند که چرا باید از فردی که وابسته به مافیاهای فساد است حمایت شود و به چه دلیل مالیات زحمت کشان در کشورهای غربی باید خرج سیاست های سیاستمداران فاسد شود.
این بار مواجب بگیر لابی های صهیونیستی و مافیاهای فساد بین المللی تصمیم گرفته در راستای اسلامستیزی سطح تهدید معنوی مسلمانان را بالاتر ببرد تا ببیند اینبار مسلمانان درباره اعتقادات و باورهای خود چه واکنشی نشان خواهند داد.
کشف یکی از قدیمی ترین قرآن ها در بریتانیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2023
واکنش کارشناس علوم سیاسی ترکیه درباره سوزاندن قرآن توسط نیروهای اوکراینی
علیرغم اینکه غربی ها از گروه های تروریستی مانند داعش و سازمان مجاهدین خلق و... برای حمایت از زلنسکی استفاده کرده اند و این گروه ها مدعی مسلمان بودن می باشند اما مشاهده می کنیم که اخیرا نئونازی ها اقدام به آتش زدن قرآن کریم و بیان عبارت هایی بسیار توهین آمیز نسبت به خود مسلمانان وشخصیتهای مقدس آنها نموده اند.
اینها حتی از توهین های خود به مسلمانان و آتش زدن قرآن فیلم گرفته اند و در رسانه های اجتماعی منتشر کرده اند.
بر کسی پوشیده نیست هدف اصلی چنین کارهایی به نوعی به چالش کشیدن مسلمانان جهان است و اینها نه فقط می خواهند بسنجند که خود مسلمانان چه واکنشی نشان خواهند داد بلکه می خواهند بسنجند آیا رهبران کشورهای اسلامی حاضر خواهند بود برای دفاع از مقدسات مسلمانان واکنش نشان دهند یا نه؟
بعید به نظر می رسد که چنین حرکتی برنامه ریزی شده از طرف لابی های صهیونیستی نباشد دقیقا مانند توهین برخی رسانه های اروپایی به مسلمانان اما نکته قابل تامل در این است که تا کی مسلمانان حاضر خواهند بود چنین توهین هایی را به مقدسات خود مشاهده کنند و سکوت کنند.
وقتی هم اینجا از مسلمانان صحبت می کنیم منظور فقط مردمان کشورهای اسلامی نیست بلکه بیشتر مقامات این کشورها و مجامع بین المللی اسلامی مثل سازمان کنفرانس اسلامی که دلیل اصلی تاسیس اش حمایت از مقدسات اسلامی بوده وهست.
برخی ممکن است تصور کنند که چنین اقداماتی فقط برای توهین روحی ومعنوی به مسلمانان است اما واقعیت امر این است که اینها از این راه می خواهند ببینند که نقشه های آنها در چهارچوب اسلام هراسی چه قدر موثر بوده چون همین که متوجه شوند دیگر مسلمانان نسبت به اعتقادات خود بی خیال شده اند میتوانند مرحله دوم نقشه شوم خود و آن نابودی کشورهای اسلامی را شروع کنند.
 عفو بین الملل اوکراین را به نقض قوانین بین المللی متهم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2023
گزارش و تحلیل
بی احترامی نیروهای ارتش اوکراین به قرآن تحریک مسلمانان ارتش روسیه است
البته گو اینکه بعید می دانم رهبران برخی کشورهای اسلامی وجود آن را داشته باشند تا در قبال این رفتار اوکراینی ها واکنش نشان دهند و اگر داشتند و نسبت به بقیه واکنش نشان داده بودند شاید الان چنین توهین هایی را به مسلمانان شاهد نمی بودیم اما وقت آن رسیده که رهبران کشورهای اسلامی درقبال چنین رفتارهایی واکنش نشان دهند وحد اقل اش این است که هر کشوری که به مقدسات مسلمانان توهین می کنند را تحریم کنند و در همه مجامع بین المللی بر علیه خواسته های آن کشور رای دهند وحتی تحریمهای ثانویه ای وضع کنند که اگر شرکت و یا موسسه ای با کشور و یا افراد توهین کننده به مسلمانان تعامل داشته باشد حق تعامل با کشورهای اسلامی را نداشته باشد، اگر یک بار چنین کاری کنند مطمئن باشید دیگر هیچ کشوری اجازه توهین به مقدسات اسلامی درخاک خود را نمی دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала