بازگشت ترامپ به فیسبوک

© AP Photo / Tony Dejakدونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2023
اشتراک
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا از بازگشت خود به فیسبوک خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور سابق آمریکا که حساب کاربری‌اش در فیسبوک (متعلق به شرکت متا که در روسیه افراطی شناخته شده و فعالیت آن ممنوع است) بعد از حمله به ساختمان کنگره معلق شده بود پستی در این شبکه اجتماعی منتشر کرد و نوشت: من برگشتم.
شبکه خبری سی‌ان‌ان در این خصوص اعلام کرد : بازگشت ترامپ به فیسبوک امکان دسترسی او را به یکی از شبکه‌های اجتماعی مهم در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ فراهم می‌کند.
 ترامپ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2023
رسانه: اقامه اتهامات کیفری علیه ترامپ تقریباً اجتناب ناپذیر است
حساب‌های کاربری ترامپ در اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و فیسبوک بعد از حمله طرفداران او به ساختمان کنگره آمریکا در اوایل سال 2021 مسدود شده بود. یوتیوب هم اعلام کرد که حساب کاربری "ترامپ" را باز می‌گرداند.
یوتیوب در 17 مارس محدودیت ها را از کانال آقای ترامپ برداشت. به گفته لزلی میلر، معاون یوتیوب، این پلتفرم "به دقت خطر ادامه خشونت در دنیای واقعی را ارزیابی کرده است" و "اهمیت حفظ توانایی رای دهندگان برای گوش دادن یکسان به همه نامزدهای ملی اصلی در آستانه انتخابات" را در نظر گرفته است. " از حساب کاربری دونالد ترامپ در توییتر نیز در 20 نوامبر پس از اینکه ایلان ماسک مالک این شبکه اجتماعی شد، رفع مسدودیت شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала