تغییر مسیر پرواز پهپادهای آمریکایی بر فراز دریای سیاه

© Photo / U.S. Air Force/Airman 1st Class William RosadoМодульный разведывательно-ударный БПЛА США MQ-9 Reaper
Модульный разведывательно-ударный БПЛА США MQ-9 Reaper - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2023
اشتراک
پس از حادثه هواپیمای بدون سرنشین که در دریای سیاه سقوط کرد، ایالات متحده مسیر پرواز پهپادها را تغییر داد.
به گزارش اسپوتنیک، مسکو، بر اساس داده های پورتال فلایت رادار 24 که توسط ریانووستی تحلیل شده است، ایالات متحده مسیرهای پرواز پهپادهای استراتژیک گلوبال هاوک را پس از حادثه با پهپاد ریپر تغییر داد.
بر اساس اطلاعات موجود در سایت، یک پهپاد آمریکایی بار دیگر وارد حریم هوایی دریای سیاه شده است. این پهپادها به طور مرتب از پایگاهی در سیسیل برای شناسایی در منطقه کریمه بلند می شوند. پرواز امروز گلوبال هاوک بر فراز دریای سیاه اولین پرواز پس از حادثه ریپر بود. مشخص شده است که این بار مسیر وی تغییر محسوسی داشته است.
همانطور که از داده‌های موجود در پورتال برمی‌آید، امروز، پهپاد قبل از ورود به حریم هوایی بر فراز دریای سیاه، پرواز مقدماتی بر فراز بخش شرقی رومانی انجام داد. پیش از این پهپاد ها چنین مانورهایی را انجام نمی دادند. سپس پهپاد به دریای سیاه رفت. معمولاً هواپیماهای بدون سرنشین در قسمت جنوبی کریمه در حال انجام وظیفه هستند. گاهی تا 24 ساعت در آنجا می مانند.
با این حال، امروز فاصله مسیر از جنوبی ترین نقطه کریمه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اگر قبلا، به طور متوسط، این پهپادها در فاصله حداقل 80-100 کیلومتری از شبه جزیره عبور می کردند، این بار پهپاد از فاصله ای 150 کیلومتری رد شد.
سوخو-27 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2023
انتشار ویدیویی از حادثه پهپاد آمریکایی بر فراز دریای سیاه + ویدئو
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала