تعداد مورد نیاز بمب افکن های استراتژیک آمریکا برای دفاع از کشور

© Photo / US Air Forceپرواز بمب افکن استراتژیک آمریکا بر فراز خاورمیانه
پرواز بمب افکن استراتژیک آمریکا بر فراز خاورمیانه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2023
اشتراک
ایالات متحده آمریکا به حداقل 270 بمب افکن استراتژیک برای دفاع از خود نیاز دارد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه 19 Forty Five، خرید هواپیمای B-21 Raider، ناوگان بمب افکن های استراتژیک نیروی هوایی آمریکا را به 175 فروند افزایش می دهد، اما برای حفظ منافع این کشور حداقل 270 بمب افکن مورد نیاز است.
تعداد مورد نیاز بمب افکن های استراتژیک در نشریه 19 Forty Five نامگذاری شده است.
این نشریه در مقاله ای نوشت: "در حال حاضر، تنها تعداد 141 فروند بمب افکن استراتژیک در اختیار نیروی خوایی ایالات متحده می باشد که البته حدود نیمی از آن ها B-52 Stratofortresses ساخته شده در دهه 1960 هستند. آنها قدیمی ترین و کوچکترین نیروی بمب افکن ایالات متحده از زمان تأسیس نیروی هوایی به عنوان یک سرویس مستقل در سال 1947 است".
به گفته تحلیلگران موسسه تحقیقات هوافضا "میچل"، تنها 59 بمب افکن آماده انجام فوری ماموریت های جنگی هستند. خاطرنشان می شود که خرید صد فروند B-21 تعداد کل بمب افکن ها را اندکی افزایش می دهد، زیرا هواپیماهای B-1 Lancer و B-2 Spirit قرار است تا اواسط دهه 2030 بازنشسته شوند. در این صورت 175 بمب افکن از جمله 75 فروند B-52 مدرن در زرادخانه نیروی هوایی آمریکا باقی خواهند ماند.
پیش از این، کریستین جونز، سرپرست معاون وزیر نیروی هوایی آمریکا، گفت که ایالات متحده در حال تولید شش بمب افکن استراتژیک B-21 است که در مراحل مختلف تولید هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала