دستورات کیم جون اون در پس زمینه آماده شده آمریکا برای بزرگترین رزمایش 5 سال اخیر

© Sputnik / Vladimir Melnikov  /  مراجعه به بانک تصاویر اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون
اعزام پزشکان چینی به کره شمالی در رابطه با وضع سلامتی کیم جونگ اون  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.03.2023
اشتراک
در حالی که آمریکا برای بزرگ‌ترین رزمایش 5 سال اخیر آماده می‌شود، کیم جونگ اون به ارتش دستور داد تا از تحریک‌های دشمن جلوگیری کند.
به گزارش اسپوتنیک، رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون، به ارتش خلق کره دستور داده است تا با توجه به "تحریک‌های" خطرناک ایالات متحده و کره جنوبی، موضع بازدارندگی خود را افزایش دهد.
گفته می‌شود کیم در ریاست جلسه کمیسیون نظامی مرکزی حزب کارگران کره، نهاد اصلی تصمیم‌گیری نظامی این کشور، مجموعه‌ای از اقدامات را برای جلوگیری از تبدیل تنش‌های منطقه‌ای به جنگ داغ اتخاذ کرده است.
سخنگوی ستاد مشترک ارتش کره جنوبی هفته گذشته گفت: "اتحاد کره و آمریکا برای آموزش سپر آزادی آماده خواهند شد و در عین حال آمادگی قاطع خود را در برابر تحریکات احتمالی ارتش کره شمالی حفظ خواهند کرد".
دومی شامل تمرینات آتش زنده در طیف گسترده ای از حوزه ها از جمله هوا، زمین، دریا، فضا، سایبری و عملیات ویژه خواهد بود و "برای تقویت بیشتر همکاری ارتش ROK و ارتش ایالات متحده" و "بهبود تاکتیک ها، تکنیک ها و" طراحی شده است. طبق گفته نیروهای ایالات متحده کره.
مانورهای مشترک از زمان رزمایش Foal Eagle در سال 2018 بزرگترین رزمایش در نوع خود هستند و کمتر از یک هفته پس از مانورهای هوایی شامل بمب افکن های استراتژیک B-52H و B-1B ایالات متحده با قابلیت حمل سلاح هسته ای انجام می شود. پیونگ یانگ با پرتاب های موشکی و تمرین های توپخانه ای به این تمرین ها پاسخ داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала