Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

اختلال در حمل تجهیزات نظامی به اروپا در پی حادثه برخورد قطارها در یونان + عکس

порт александруполис
порт александруполис - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2023
اشتراک
توقف تردد ریلی در یونان پس از حادثه بزرگ اخیر برخورد قطارها، حمل تجهیزات نظامی به شرق و شمال اروپا از بندر الکساندروپلیس را با مشکل مواجه کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، شب 28 فوریه به 1 مارس، دو قطار باری و مسافربری در نزدیکی شهر لاریسا یونان به هم برخورد کردند. در این حادثه 57 نفر جان باختند. در پی این حادثه ارتباط ریلی به طور کامل متوقف شد. مقامات تدابیر فوری برای از سرگیری فعالیت حمل و نقل ریلی در کشور از پایان ماه مارس را تدارک دیده اند.
تجهیزات نظامی از طریق بندر "الکساندروپلیس" به اروپای شرقی می رود. 4 مارس، عملیات چرخش تجهیزات و وسایل نظامی نیروهای آمریکایی در اروپا و آفریقا آغاز شد. 4 مارس، کشتی ترابری آمریکایی "لیبرتی پراید" با تجهیزات نظامی برای نیروهای ناتو مستقر در جنوب شرقی اروپا و در 7 مارس، کشتی باری بریتین وارد بندر شد. پیش از این تجهیزات پروژه های انرژی در منطقه و یک نیروگاه و یک پایانه شناور LNG به بندر انتقال داده شده بود.
"کنستانتینوس هاجیمیخیل" رئیس این بندر در توییتر خود نوشت:" نیاز شدید به بازگشایی راه آهن در اوروس و شروع پروازهای باری به / از شرق و شمال اروپا دیده می شود. وضعیت بندر الکساندروپلیس و شبکه جاده ای غیر قابل تحمل شده است. در طول شش روز در ترمینال جدید، ما به طور همزمان هزاران محموله نظامی را از دو کشتی آمریکایی، تجهیزات بزرگ برای نیروگاه ها و همچنین محموله های ارتش یونان تخلیه کردیم".
الکساندروپلیس برای تامین تجهیزات ناتو در جناح شرقی اروپا استفاده می شود. رسانه‌های یونانی در اوایل ماه مارس گزارش دادند، انتظار می‌رود طی روزهای آینده "کشتی‌های حمل ‌و نقل بسیار بزرگ" در بندر الکساندروپلیس برای تخلیه تجهیزات نظامی که به اروپای شمالی، کشورهای ناتو، تا بالتیک و عمدتاً به کشورهای هم مرز با روسیه منتقل می‌شود، لنگر بیاندازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала