- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

حمله تلافی جویانه نیروهای مسلح روسیه به تأسیسات نظامی اوکراین

© Sputnik / Andrey Kataev /  مراجعه به بانک تصاویر نبرد هوایی بین جنگنده های نسل پنجم روسی و آمریکایی چه پایانی خواهد داشت؟
نبرد هوایی بین جنگنده های نسل پنجم روسی و آمریکایی چه  پایانی  خواهد داشت؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه خبر داد که نیروهای مسلح روسیه در پاسخ به حملات تروریستی اوکراین در منطقه بریانسک حمله تلافی جویانه ای را آغاز کردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه خبر داد که در پاسخ به اقدامات تروریستی سازماندهی شده کی یف در 2 مارس در منطقه بریانسک، نیروهای مسلح روسیه یک حمله تلافی جویانه گسترده انجام دادند.
در بیانیه وزرات دفاع روسیه آمده است: عناصر کلیدی زیرساخت‌های نظامی اوکراین، شرکت‌های مجتمع نظامی-صنعتی و همچنین تأسیسات انرژی این کشور توسط تسلیحات دوربرد هوایی، دریایی و زمینی، از جمله سامانه موشکی مافوق صوت "کینژال" نیروهای مسلح روسیه منهدم شدند.
استاندار بریانسک، 2 مارس 2023، خبر داد که گروهی از خرابکاران از اوکراین وارد روستای لیوبیچانه در منطقه کلیموفسکی شد. خرابکاران به سمت یک خودروی در حال حرکت تیراندازی کردند. در نتیجه گلوله باران یک نفر از ساکنان کشته شد و یک کودک ده ساله زخمی شد. این کودک به بیمارستان منتقل شد.
© Sputnikحمله خرابکاران اوکراینی به منطقه بریانسک
حمله خرابکاران اوکراینی به منطقه بریانسک - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2023
حمله خرابکاران اوکراینی به منطقه بریانسک
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص دادند.
مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای دارای مهمات خارجی به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه در جمهوری همسایه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала