واکنش وزارت خارجه روسیه به تحریم های اروپا علیه رسانه ها

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش وزارت خارجه روسیه به تحریم های اروپا علیه رسانه ها
واکنش وزارت خارجه روسیه به تحریم های اروپا علیه رسانه ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.02.2023
اشتراک
وزارت خارجه درباره تحریم رسانه‌ها: بروکسل عمدا پایه‌های یک جامعه دموکراتیک را تخریب می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: بروکسل عمداً پایه های یک جامعه دموکراتیک را ویران می کند، اصولی را که زمانی اتحادیه بر اساس آن بنا شده بود، تضعیف می کند.
وی خاطرنشان کرد: اتحادیه اروپا با محدود کردن رسانه ها سعی در سانسور فضای اطلاعاتی دارد و نه تنها جامعه خود را از دیدگاه جایگزین محروم می کند، بلکه شرکت های مخابراتی خود را از بازپخش شبکه های تلویزیونی روسیه در کشورهای ثالث منع می کند وبدین ترتیب روایت دروغین خود را بر آنها تحمیل می کند.
وی خاطرنشان کرد: بروکسل با ادامه گسترش سرکوب علیه رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران اعتراض‌آمیز، عمداً پایه‌های یک جامعه دموکراتیک را تخریب می‌کند و اصول و ارزش‌هایی را که زمانی اتحادیه اروپا بر اساس آن بنا شده بود، تضعیف می‌کند. اما حقیقت راه خود را پیش می برد. به همین دلیل است که علاقه به صفحات روسی در شبکه های اجتماعی در اروپا افزایش یافته است. اتحادیه اروپا، آمریکا و ماهواره های آنها در تحریم های ضد روسیه خود تنها بودند. بقیه جهان - اکثریت جهان - به هیچ یک از "بسته ها" نپیوستند، محدودیت ها را غیرقانونی رد کردند، به اقتصاد جهانی ضربه زدند و امنیت غذایی و انرژی را تضعیف کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала