قالیباف: سپاه پاسداران ضامن امنیت ایران است

© Photo / IRNAقالی باف
قالی باف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2023
اشتراک
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: سپاه پاسداران ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.
به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (شنبه ۶ اسفند ماه) ضمن تبریک و تهنیت فرا رسیدن میلاد با برکت امام حسین (ع) و روز پاسدار به ملت شریف ایران اسلامی و پاسداران جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: سپاه پاسداران چشم و چراغ ملت ایران و ضامن امنیت و آرامش این آب و خاک و مایه دلگرمی مستضعفان سراسر جهان است.
وی افزود: سپاه پاسداران همواره در حوادث و بلایا از قبیل سیل و زلزله و هر جایی که مردم به کمک نیاز داشته‌اند نه فقط در قالب یک نیروی نظامی بلکه همچون یک سازمان عظیم اجتماعی بدون فرق قائل شدن میان افراد به یاری آحاد ملت شتافته و بار مشکلات را از روی دوش مردم برداشته است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران تصریح کرد: موفقیت‌های پاسداران شجاع، مؤمن و متعهد سپاه عصبانیت دشمنان ایران و دشمنان امت اسلامی را برانگیخته است و مکر و حیله سلطه گران را به خودشان برگردانده است. هر برگه از تاریخ غرور آفرین سپاه پاسداران به خون دلیرمردانی آغشته است که از جان و مال خود در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی گذشته‌اند و خط سرخ مقاومت را زنده نگه داشته‌اند.
قالیباف تأکید کرد: به پاسداران غیور انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و قدردان رشادت و ازخودگذشتگی یکایک آنها هستیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала