نبنزیا : رهبران غربی به نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل اعتراف می کنند

© AFP 2023 / Timothy A. Claryنبنزیا : رهبران غربی به نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل اعتراف می کنند
نبنزیا : رهبران غربی به نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل اعتراف می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2023
اشتراک
نبنزیا: غرب به نقض عمدی قطعنامه سازمان ملل درباره توافقات مینسک اعتراف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل در نشستی گفت: تعدادی از سیاستمداران غربی که اخیراً درباره توافقات مینسک اظهاراتی داشته اند، در واقع به نقض قطعنامه 2202 شورای امنیت سازمان ملل متحد (در مورد توافقات مینسک) اعتراف کرده اند.
"با بهره گیری از شرکت در جلسه امروز خانم (کاترین وزیر امور خارجه فرانسه) ستون و خانم (وزیر امور خارجه آلمان) بوربوک، می خواهم موضوع دیگری را مطرح کنم که مدتی است بسیار ناخوشایند بوده است. همه ما اخیراً اعترافات فرانسوا اولاند، آنگلا مرکل و بوریس جانسون را شنیده‌ایم که نه فرانسه، نه آلمان و نه بریتانیا هرگز این توافقات را جدی نگرفته‌اند و قصد تشویق مقامات اوکراینی را ندارند. نبنزیا گفت که برای اجرای آنها، و فقط از آنها برای طولانی کردن زمان و دادن زمان به کی یف برای آماده شدن برای جنگ با روسیه استفاده کرد.
حتی اگر جنبه اخلاقی موضوع را نادیده بگیریم - ما مدتهاست که هیچ توهمی در مورد این ویژگی های برخی از همکاران غربی خود نداشته ایم - نکته اینجاست که رهبران این کشورها در واقع آشکارا به واقعیت نقض عمدی خود اعتراف کردند. وی تاکید کرد: قطعنامه 2202 شورای امنیت سازمان ملل متحد که توافقات مینسک را تحکیم می کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала