- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروهای هوابرد روسیه از موشک انداز چندگانه برای کاهش تلفات استفاده می کنند + فیلم

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر نیروهای هوابرد روسیه
نیروهای هوابرد روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2023
اشتراک
نیروهای هوابرد روسیه در طول پیشروی خود در جمهوری خلق لوهانسک برای به حداقل رساندن تلفات و از بین بردن سنگرهای دشمن از موشک اندازهای چند تایی ب‌ام-۲۱ گراد استفاده می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، فرمانده خدمه این موشک اندازها با علامت تماس "آمور" گفت: روزی سه یا چهار بار باید حرکت کنیم. تکیه گاه ها، مواضع و نیروی انسانی دشمن را بررسی و بلافاصله مواضع تیراندازی خود را ترک کردیم. <...> مختصات اهداف را از نیروهای شناسایی خود دریافت کرده و مناسب‌ترین مواضع برای شلیک را انتخاب می کنیم. تیرائاز کرده و و فوراً از آنجا خارج می‌شویم تا با "پاسخ دشمن" روبرو نشویم".
یک توپچی دیگر با علامت تماس "زیم" توضیح داد که "گراد" سلاح سنتی نیروهای هوابرد نیست، اما با پشتیبانی یگان های پیشرو عملکرد خوبی داشتند.
این منبع گفت: "زمانی که نیروهای پیاده و نیروهای هوابرد ما - همه نیروها - شروع به حمله کنند، باید با کمترین تلفات روبرو شوند. و سپس ما می آییم. ما کمک می کنیم و کل منطقه را پاکسازی می کنیم."
روسیه از 24 فوریه سال 2022 عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی منطقه دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала